ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقال رامين پرچمی به دادگاه انقلاب

<p>رامين پرچمی، بازيگر سينمای ايران که دوشنبه ۲۵ بهمن ۸۹ بازداشت شده بود، چهارشنبه ۲۴ فروردين ۹۰ به دادگاه انقلاب منتقل شده است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش کلمه، رامين پرچمی با &laquo;دستبند، ريش بلند و ظاهری نامناسب&raquo; به همراه چندين مأمور به دادگاه منتقل شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اتهامات اين بازيگر هنوز اعلام نشده است. مقامات قضايی ايران نيز درباره رامين پرچمی هيچ اظهارنظری نکرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اسفندماه سال ۸۹ يکی از بازداشت&zwnj;شدگان ۲۵ بهمن ۸۹ که از زندان آزاد شده است، در گفت&zwnj;وگو با <a target="_blank" href="//radiozamaneh.com/society/humanrights/2011/03/03/2226" rel="noopener"><strong>راديو زمانه </strong></a>تأييد کرد که رامين پرچمی در بازداشت است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی که خواسته نامش فاش نشود، گفته است: &laquo;در حدود ساعت ۱۰ شب ۲۷ بهمن، ۱۸ زندانی ديگر به اين بند (بند ۲۴۰ اوین) انتقال داده شدند که در ميان آنها رامين پرچمی، بازيگر سينما و تلويزيون هم بود.&raquo;</p> <blockquote> <p>رامین پرچمی گفته در روزهای ابتدای بازداشتش مورد آزار و اذيت مأموران قرار گرفته است</p> </blockquote> <p>به گفته اين منبع، &laquo;پرچمی روحيه&zwnj; بسيار خوبی داشت و هنگامی که وارد بند شد با صدای بلند فرياد زد زندانی سياسی آزاد بايد گردد و همين باعث افزايش روحيه&zwnj; بيش از ١٠٠ نفر از زندانيان اين بند امنيتی زندان اوين شد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی افزوده: &laquo;آقای پرچمی می&zwnj;گفت در روز ۲۵ بهمن در حين فيلم&zwnj;برداری بين ميدان ولی&zwnj;عصر و فاطمی (تهران) توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و در روزهای ابتدای بازداشتش مورد آزار و اذيت مأموران قرار گرفته است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>تظاهرات ۲۵ بهمن که با فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالفان برگزار شد، به اعتراضات ضدحکومتی تبدیل شد. در جریان این تظاهرات صدها نفر از مخالفان بازداشت شدند و دست&zwnj;کم دو نفر به نام&zwnj;های صانع ژاله و محمد مختاری نیز به ضرب گلوله کشته شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رامين پرچمی که دارای مدرک کارگردانی و بازيگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، علاوه بر بازيگری، فيلمی کوتاه به نام &laquo;راه&zwnj;حل&raquo; را نیز ساخته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی همچنین مدتی سردبير هفته&zwnj;نامه فرهنگی هنری نقش&zwnj;آفرينان بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رامین پرچمی در سریال&zwnj;های تلویزیونی &laquo;در پناه تو، همسايه&zwnj;ها، زير آسمان شهر&raquo; و فیلم&zwnj;های &laquo;ضيافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی&zwnj;های ۲&raquo; بازی کرده است.</p> <p>&nbsp;</p>

رامين پرچمی، بازيگر سينمای ايران که دوشنبه ۲۵ بهمن ۸۹ بازداشت شده بود، چهارشنبه ۲۴ فروردين ۹۰ به دادگاه انقلاب منتقل شده است.

به گزارش کلمه، رامين پرچمی با «دستبند، ريش بلند و ظاهری نامناسب» به همراه چندين مأمور به دادگاه منتقل شده است.

اتهامات اين بازيگر هنوز اعلام نشده است. مقامات قضايی ايران نيز درباره رامين پرچمی هيچ اظهارنظری نکرده‌اند.

اسفندماه سال ۸۹ يکی از بازداشت‌شدگان ۲۵ بهمن ۸۹ که از زندان آزاد شده است، در گفت‌وگو با راديو زمانه تأييد کرد که رامين پرچمی در بازداشت است.

وی که خواسته نامش فاش نشود، گفته است: «در حدود ساعت ۱۰ شب ۲۷ بهمن، ۱۸ زندانی ديگر به اين بند (بند ۲۴۰ اوین) انتقال داده شدند که در ميان آنها رامين پرچمی، بازيگر سينما و تلويزيون هم بود.»

رامین پرچمی گفته در روزهای ابتدای بازداشتش مورد آزار و اذيت مأموران قرار گرفته است

به گفته اين منبع، «پرچمی روحيه‌ بسيار خوبی داشت و هنگامی که وارد بند شد با صدای بلند فرياد زد زندانی سياسی آزاد بايد گردد و همين باعث افزايش روحيه‌ بيش از ١٠٠ نفر از زندانيان اين بند امنيتی زندان اوين شد.»

وی افزوده: «آقای پرچمی می‌گفت در روز ۲۵ بهمن در حين فيلم‌برداری بين ميدان ولی‌عصر و فاطمی (تهران) توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و در روزهای ابتدای بازداشتش مورد آزار و اذيت مأموران قرار گرفته است.»

تظاهرات ۲۵ بهمن که با فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالفان برگزار شد، به اعتراضات ضدحکومتی تبدیل شد. در جریان این تظاهرات صدها نفر از مخالفان بازداشت شدند و دست‌کم دو نفر به نام‌های صانع ژاله و محمد مختاری نیز به ضرب گلوله کشته شدند.

رامين پرچمی که دارای مدرک کارگردانی و بازيگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، علاوه بر بازيگری، فيلمی کوتاه به نام «راه‌حل» را نیز ساخته است.

وی همچنین مدتی سردبير هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرينان بوده است.

رامین پرچمی در سریال‌های تلویزیونی «در پناه تو، همسايه‌ها، زير آسمان شهر» و فیلم‌های «ضيافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲» بازی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.