ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی شکوری‌راد: امیدواریم گره حصر باز شود

سیاستمدار اصلاح‌طلب ایرانی در سخنانی که در دومین کنگره حزب اتحاد ملت صبح پنجشنبه ۵ اسفند ایراد کرد به جای «آشتی ملی» از «تفاهم ملی» سخن گفت.

علی شکوری‌راد سیاستمدار اصلاح‌طلب ایرانی در سخنانی که در دومین کنگره حزب اتحاد ملت صبح پنجشنبه ۵ اسفند ایراد کرد، به حصر میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی نیز اشاره کرد. او در سخنرانی‌اش به جای «آشتی ملی» از تعبیر «تفاهم ملی» استفاده کرد.

علی شکوری‌راد در افتتاحیه کنگره حزب اتحاد ملت

روزنامه ایران در توئیتی از محل برگزاری کنگره حزب اتحاد ملی در تهران گزارش داده که شکوری‌راد گفته است:

«امیدواریم با پیش‌برد گفت‌وگو و تفاهم ملی گره حصر باز شود.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در پاسخ به فراخوان محمد خاتمی، رئیس جمهوری اسبق ایران که خواهان آشتی ملی شده بود، در سخنانی که ۲۷ بهمن ایراد کرد گفته بود: «عده‌ای تعبیر “آشتی ملی” را می‌گویند؛ این‌ها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟»

بخش دیگری از سخنان علی شکوری‌راد به فساد در جمهوری اسلامی اختصاص داشت. خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گزارش داده که شکوری‌راد درباره فساد گفته است:

«قبح انواع فسادهای اداری و دولتی در اختلاس‌ها ،رانتخواری، ایجاد شبکه‌های پیچیده قاچاق، برداشت‌های بانکی، رشوه دادن ،رشوه‌خواری، زمین‌خواری، استفاده نابرابر فرصت‌های کسب‌ و کار ریخته است.»

علی شکوری‌راد در سال ۱۳۸۹ به خاطر حمایتش از میر حسن موسوی بازداشت شد، اما با شفاعت یکی از علمای قم به دستور علی خامنه‌ای از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    اسپند دود کنید.!! بوی انتخابات بلند شد ! تظاهر میکنند از خواب زمستان بیدار شده اند و شعارهای الکی میدهند.. نمایندگانش در مجلس از وزیرراه دزد حمایت میکنندو نقش مجسمه سکوت را بازی میکنند!