ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جسد یک حسابدار ساختمان پلاسکو شناسایی شد

جسد یکی دیگر از قربانیان پلاسکو از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است. او کامبیز باقری نام دارد و یکی از حسابداران شاغل در ساختمان پلاسکو بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد جسد یکی دیگر از قربانیان آتش‌سوزی پلاسکو شناسایی شده است. جسد متعلق به کامبیز باقری یکی از حسابداران شاغل در ساختمان پلاسکو بوده است.

مسعود قادی پاشا در این رابطه به خبرگزرای دانشجویان ایران (ایسنا) گفت این ششمین جسد افراد غیرآتش‌نشان است که جان خود را در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو از دست داده‌اند.

هویت کامبیز باقری، حسابدار جان باخته از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است. ایسنا نوشته که روز چهارشنبه برای جسد کامبیز مراسم ختم برگزار شده است.

آتش‌سوزی ۳۰ دی ساختمان پلاسکو منجر به سوختن و ویرانی این ساختمان شد. ۱۶ تن از آتش‌نشانانی که تلاش داشتند افرادی که در محاصره آتش قرار داشتند را نجات دهند خود در میان شعله‌های آتش سوختند.

پس از آتش سوزی و در پی پیدا شدن تعدادی از اجساد، سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرداجسادی که از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند دچار فساد نعشی شده و این نشان می‌دهد که قربانیان پس از ریزش آوار جان باخته‌اند.

آمار گم‌شدگان و کشته‌شدگان این فاجعه هنوز بطور رسمی اعلام نشده است. طبق اطلاعات تاکنونی ۱۶ آتش نشان و ۶ شهروند عادی در آتش سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

 بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.