ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شش کشور حق رأی خود را در سازمان ملل از دست دادند

شش کشور به‌طور موقت از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل محروم شدند. حق رأی این کشورها دست‌کم تا پاییز به حالت تعلیق در آمد.

شش کشور به‌طور موقت از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل محروم شدند. حق رأی این کشورها دست‌کم تا پاییز به حالت تعلیق در آمد.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، بر اساس مدارکی که سازمان ملل بر روی اینترنت منتشر کرده، این شش کشور به دلیل عقب افتادن پرداخت سهم مالی خود به سازمان ملل به‌طور موقت از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل محروم شده‌اند.

از جمله این کشورها، ونزوئلای بحران‌زده است که باید ۲۴ میلیون دلار (۲۲,۷ میلیون یورو) بپردازد تا حق رأی خود را پس بگیرد.

پنج کشور دیگری که تا پایان هفتادویکمین مجمع عمومی در پاییز سال جاری میلادی حق رأی نخواهند داشت، لیبی، سودان، پاپوآ گینه نو، کیپ ورد و وانواتو هستند.

آنتونیو گوتِرِش، دبیرکل سازمان ملل در نامه‌ای که به تاریخ ۲۵ ژانویه / ۶ بهمن نوشته بود، گفته بود که کشورهای عضو در صورتی حق رأی در مجمع عمومی را خواهند داشت که دست‌کم سهم مالی دو سال خود در سازمان ملل را پرداخته باشند.

در سازمان ملل سهم مالی هر کشوری جداگانه حساب می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.