ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تأیید پرتاب گاز اشک‌آور در رختکن ورزشگاه «شهدای قدس همدان»

رئیس هیأت فوتبال همدان پرتاب گاز اشک‌آور در رختکن تیم دسته‌دومی «سردار بوکان» را تأیید کرد و آن را عملی «قانونی» در مقابله با «رفتار ناشایست عوامل و تماشاگران» این تیم دانست.

نیروی انتظامی همدان در رختکن یک تیم دسته‌دومی گاز اشک‌آور پرتاب کرده‌است.

درگیری در مسابقه پاس و بوکان

محمد عیوقیان، رئیس هیأت فوتبال همدان جمعه ششم اسفندماه در گفت‌و‌گوی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) پرتاب گاز اشک‌آور در رختکن تیم دسته‌دومی «سردار بوکان» را تأیید کرد و آن را عملی «قانونی» در مقابله با «رفتار ناشایست عوامل و تماشاگران» این تیم دانست.

خسرو فخری، معاون عملیات فرماندهی استان همدان نیز جمعه به ایرنا گفت که طبق قانون «در صورت در خطر بودن جان افراد استفاده از سلاح امری قانونی» است. او گفت که هنوز خبری درباره استفاده از اشک‌آور به او نرسیده است.

واکنش مسئولان به استفاده از گاز اشک‌آور در بازی پاس همدان و بوکان پس از انتشار یک کلیپ ویدئویی در فضای مجازی صورت می‌گیرد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. در این کلیپ ظاهراً صحنه پرتاب گاز اشک‌آور به داخل رختکن تیم بوکان ضبط شده‌است.

شنبه گذشته دو تیم دسته‌ دومی بوکان و پاس همدان به مصاف یکدیگر رفتند. پس از این دیدار که با پیروزی ۲-۰ پاس همدان همراه شد، درگیری‌هایی رخ داد.

پیروز قربانی، سرمربی تیم بوکان و کاپیتان سابق تیم استقلال تهران نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) استفاده از گاز اشک‌آور را تأیید کرد. او گفت که هواداران تیم پاس ابتدا به زمین هجوم آورده‌اند و سپس هوادارن بوکان همین کار را تکرار کرده‌اند و نهایتاً برخی از مأموران در رختکن تیم بوکان گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

او گفت که «هنوز» دلیل این کار نمی‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دوست

    چندسالی هست که نیروهای پلیس در شهر همدان در مکان های عمومی مثل میدان امام ،خیابان بوعلی که جمعیت در حال تردد آن بالا می باشد از گاز اشک آور به شکل لجام گسیخته وبدون کاربردموثرعلیه برخی از مردم که کوچک ترین مقاومتی در مقابل پلیس انجام نمی دهند،استفاده می کند,