ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته‌شدن خبرنگار روداو حین پوشش خبری نبرد موصل

شیفا گردی یک خبرنگار سی‌ساله بود که همراه نیروهای کرد به پوشش نبرد موصل می‌پرداخت. یونس مصطفی، فیلم‌بردار همراه او نیز در این انفجار زخمی شد.

شیفا گردی، خبرنگار زن شبکه خبری روداو که نبرد موصل را پوشش می‌داد، بر اثر انفجار بمب جان سپرد.

گردی به همراه گروه خبری در جنگ موصل - منبع: فیسبوک

شبکه خبری «روداو»، وابسته به حکومت اقلیم کردستان عراق شنبه ۲۵ فوریه اعلام کرد که شیفا گردی، خبرنگار زنش را در انفجار یک بمب جاده‌ای در موصل از دست داده‌است. شیفا گردی در حال پوشش خبری نبرد بین نیروهای ارتش عراق با گروه «دولت اسلامی» (داعش) بود.

نبرد برای بازپس‌گیری موصل از دست داعش که در آن ۱۰۰ هزار نفر از سربازان عراقی، نیروهای کرد و شبه‌نظامیان شیعه شرکت دارند از ۱۷ اکتبر سال گذشته آغاز شد.

این شهر از ژوئن ۲۰۱۴ در کنترل داعش است، اما نیروهای عراقی توانسته‌اند شرق آن را از کنترل این گروه خارج کنند. از اواسط ژانویه امسال دور جدید نبرد موصل با حمله‌های هوایی به غرب آن آغاز شد.

شیفا گردی یک خبرنگار سی‌ساله بود که همراه نیروهای کرد به پوشش نبرد موصل می‌پرداخت. یونس مصطفی، فیلم‌بردار همراه او نیز در این انفجار زخمی شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.