ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت رهبر ایران با کناره‌گیری وزیر اطلاعات

<p>تنها دو ساعت پس از موافقت محمود احمدی&zwnj;نژاد با استعفای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران، آیت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای رهبر جمهوری اسلامی ایران با کنار رفتن وی از وزارت اطلاعات مخالفت کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پي مخالفت آیت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای با كناره&zwnj;گيري حجت&zwnj;الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات، او همچنان به كار خود در اين وزارت&zwnj;خانه ادامه مي&zwnj;دهد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری فارس نیز خبر مخالفت رهبر جمهوری اسلامی ایران با کناره&zwnj;گیری حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات را منتشر کرده است.</p> <p><br /> خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) که به دولت وابسته است در خبری نوشت که خبرگزاری فارس &laquo;مدعی شده&raquo; آیت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای با کناره&zwnj;گیری وزیر اطلاعات مخالفت کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>این نخستین بار است که در جمهوری اسلامی ایران، رهبر این کشور به طور علنی با کنار رفتن یک وزیر از دولت مخالفت می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شامگاه امروز يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ خبرگزاری&zwnj;های ایران خبر دادند محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران با استعفای مصلحی از وزارت اطلاعات موافقت کرده و وی را به عنوان &laquo;مشاور رئيس&zwnj;جمهور در امور اطلاعاتی&raquo; منصوب کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>با این حال علت استعفای وزير اطلاعات منتشر نشده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وزير اطلاعات در ايران از جمله وزرايی است که رئیس&zwnj;جمهور برای انتخاب و معرفی&zwnj;اش به مجلس برای گرفتن رأی اعتماد، بايد با آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران نيز مشورت کند.</p> <p><br /> در روزهای آخر دور پيشين رياست&zwnj;جمهوری احمدی&zwnj;نژاد در سال ۱۳۸۸ نيز غلام&zwnj;حسين محسنی اژه&zwnj;ای از سوی احمدی&zwnj;نژاد از وزارت اطلاعات برکنار شد.</p> <p><br /> محسنی&zwnj;اژه&zwnj;ای پس از برکناری از وزارت اطلاعات، توسط آیت&zwnj;الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران به عنوان سخنگوی قوه قضائیه و دادستان کل کشور منصوب شد.</p> <p><br /> حيدر مصلحی که شهریور سال ۱۳۸۸ به عنوان وزير جديد اطلاعات دولت احمدی&zwnj;نژاد معرفی شد، پيش از اين به عنوان نماينده رهبر ایران و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه مشغول به کار بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی همچنین برای مدتی نماینده رهبر ایران در نيروی زمينی سپاه، نيروی مقاومت بسيج و نیروی هوايی سپاه در تهران بوده است.</p> <p>&nbsp;</p>

تنها دو ساعت پس از موافقت محمود احمدی‌نژاد با استعفای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران با کنار رفتن وی از وزارت اطلاعات مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پي مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای با كناره‌گيري حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات، او همچنان به كار خود در اين وزارت‌خانه ادامه مي‌دهد.

خبرگزاری فارس نیز خبر مخالفت رهبر جمهوری اسلامی ایران با کناره‌گیری حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات را منتشر کرده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) که به دولت وابسته است در خبری نوشت که خبرگزاری فارس «مدعی شده» آیت‌الله خامنه‌ای با کناره‌گیری وزیر اطلاعات مخالفت کرده است.

این نخستین بار است که در جمهوری اسلامی ایران، رهبر این کشور به طور علنی با کنار رفتن یک وزیر از دولت مخالفت می‌کند.

شامگاه امروز يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ خبرگزاری‌های ایران خبر دادند محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران با استعفای مصلحی از وزارت اطلاعات موافقت کرده و وی را به عنوان «مشاور رئيس‌جمهور در امور اطلاعاتی» منصوب کرده است.

با این حال علت استعفای وزير اطلاعات منتشر نشده بود.

وزير اطلاعات در ايران از جمله وزرايی است که رئیس‌جمهور برای انتخاب و معرفی‌اش به مجلس برای گرفتن رأی اعتماد، بايد با آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران نيز مشورت کند.

در روزهای آخر دور پيشين رياست‌جمهوری احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۸ نيز غلام‌حسين محسنی اژه‌ای از سوی احمدی‌نژاد از وزارت اطلاعات برکنار شد.

محسنی‌اژه‌ای پس از برکناری از وزارت اطلاعات، توسط آیت‌الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران به عنوان سخنگوی قوه قضائیه و دادستان کل کشور منصوب شد.

حيدر مصلحی که شهریور سال ۱۳۸۸ به عنوان وزير جديد اطلاعات دولت احمدی‌نژاد معرفی شد، پيش از اين به عنوان نماينده رهبر ایران و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه مشغول به کار بود.

وی همچنین برای مدتی نماینده رهبر ایران در نيروی زمينی سپاه، نيروی مقاومت بسيج و نیروی هوايی سپاه در تهران بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>با سلام و تشکربابت نشر مطلب: </p> <p>همه انها دعوای زرگری است. اینها کارهایی است که جکومت منفور ایران برای سردرگم کردن و اتلاف وقت مردم می کند تا چند روزی بیشتر بر سر حوض چه کنم سید علی باقی بمانند. وگرده همه این افرادی که در پست ریاست هستند بایستی مشخه هایی از جمله بلاهت داشته باشند تا به حکومت سفاهت ولایت بخورند. </p> <p>حتی همین واردشدن موسوی و کروبی به جنبش سبز هم خیلی سوال برانگیز است چه اینها از همان اول هرگز نمیخواستند که به ترکیب چ.ا. خدشه ای وارد شود. </p>

  • رامک

    <p>به اين ميگويند...مديريت جهانی !</p>

  • کاربر مهمان

    <p>خبر گزاری جمهوری ولایت اعلام کرده که ششصد و سی کشور جهان از رهبری فرزانه تقاضا کرده ایشان رهبری کل جهان را بر عهده کیرند ایشان هم با توضع اعلام کرده احتیاج به پانصدکیلو وقت هستند تا آیا این کار کوچ را بر عهده بگیرند یا نه. من به رهبری پیشنهاد می کنم که قبول زحمت فرمایند و چهان را به گلاب و گلاب ولایت خشبو کنند. آخر ایشان کارهاشان فقط خدایی ست. همین.</p>