ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد دبیر کل سازمان ملل از پوپولیسم و افراطی‌گرایی

آنتونیو گوترش در سخنرانی افتتاحیه اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، با انتقاد از گرایش به پوپولیسم و افراطی‌گرایی گفت که معمولاً این دو گرایش همدیگر را تقویت می‌کنند.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل نسبت به گرایش فزاینده به پوپولیسم و افراطی‌گرایی در جهان هشدار داد.

اجلاس حقوق بشر در ژنو

گوترش در سخنانی که در افتتاحیه اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ایراد کرد با انتقاد از گرایش به پوپولیسم و افراطی‌گرایی گفت که معمولاً این دو گرایش روی یکدیگر اثر می‌گذارند و همدیگر را تقویت می‌کنند: پوپولیسم به افراطی‌گرایی و افراطی‌‌گرایی به پوپولیسم منجر می‌شود.

به گفته دبیر کل سازمان ملل، یکی از وظایف مهم شورای حقوق بشر در اجلاس اخیرش این است که با توجه به نقض روزافزون حقوق بشر، با افراطی‌گرایی و پوپولیسم در جهان مقابله کند.
شورای حقوق بشر سازمان ملل با ۴۷ عضو هر سال گزارش‌هایی درباره نقض حقوق بشر در جهان منتشر می‌کند. بررسی وضعیت حقوق بشری کشورهای جهان و نظارت بر حقوق اقلیت‌ها از دیگر وظایف شورای حقوق بشر سازمان ملل است.

اجلاس حقوق بشر در ژنو ۲۷ فوریه آغاز شده و تا ۸ هفته آینده ادامه دارد. بررسی حقوق جذامیان و رفع تبعیض از آنان و خانواده‌هایشان، بررسی وضعیت فرزندان خانواده‌های مهاجر در کشورهای مهاجرپذیر، بررسی پولشویی در جهان و پیامدهای آن در نقض حقوق انسان‌ها و همچنین یافتن ساز و کارهایی مؤثرتر برای مقابله با نقض حقوق بشر در برخی از کشورهای جهان از موضوعاتی‌ست که در اجلاس اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل به بحث گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.