ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رستم قاسمی: احمدی‌نژاد تا زمانی عزیز است که در خط رهبری باشد

رستم قاسمی، کاندید ریاست جمهوری امسال درباره احمدی نژاد گفت: من وزیر احمدی‌نژاد بودم و دوست او هستم. او تا زمانی عزیز است که در خط رهبری باشد.

رستم قاسمی، وزیر سابق نفت که کاندیدای ریاست جمهوری امسال شده است درباره محمود احمدی‌نژاد گفت: «من وزیر احمدی‌نژاد بودم و دوست او هستم. او تا زمانی عزیز است که در خط رهبری باشد.»

به گزارش وب‌سایت «انتخاب»، رستم قاسمی در پاسخ به پرسشی درباره کاندیدا شدن محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «احمدی‌نژاد برای کشور یک ظرفیت است که باید از آن استفاده شود.»

او گفت: «هر کس سرباز رهبری باشد من هم به او خدمت می‌کنم.»

در پاییز سال جاری، در محافل حکومتی ایران بحث‌هایی درباره کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده بود. در پی آن علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، پنجم مهرماه در جلسه درس فقه، بدون آن‌که نامی از احمدی‌نژاد ببرد گفت که صلاح نمی‌داند «آن شخص» در «فلان قضیه» شرکت کند.

پس از این سخنرانی معلوم شد که «آن شخص» احمدی‌نژاد و «فلان قضیه» نیز انتخابات ریاست جمهوری آینده بود.

خامنه‌ای کاندیدا شدن احمدی‌نژاد در انتخابات را باعث «دوقطبی» شدن کشور دانسته بود.

احمدی‌نژاد بلافاصله در نامه‌ای کوتاه به خامنه‌ای اعلام کرد که به منویات او عمل می‌کند و برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارد.

محمود احمدی‌نژاد در بهمن ماه سال جاری نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات آتی از هیچ جناحی حمایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • homa

    هر کس سرباز رهبری باشد من هم به او خدمت می‌کنم هر کس انسان خوبی باشد باید به او خدمت کرد ن اینکه حلقه به گوش باشد تو هنوز لیاقت حرف زدن و نماینده بودن رو نداری اون وقت پیش شرط هم میگی؟ احمدی‌نژاد برای کشور یک ظرفیت است که باید از آن استفاده شود با ظرفیت تر از ایشان و امثال شما هست که ایران رو اباد میکنند ولی به شرطی که شما در حکومت وجود نداشته باشید

  • Farid

    - هاشمی رفسنجانی پیش بینی کرد که حسن روحانی «کاملا شانس» پیروزی دارد! و احتمال رد صلاحیت او هم «بعید است». وی تاکید کرد که در بین «اصولگراها و تندروها» کسی نمی تواند در مقابل روحانی پیروز شود و «حتی اگر همه جمع شوند، باز در اقلیت هستند» - روحانی چهارشنبه ۲۸ دسامبر در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در تهران، گفت: «۹ دی یک حرکت بزرگ مردم برای دفاع از امام حسین، خاندان رسالت، حق، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مسیر حق بود!?. مربوط به این جناح و آن جناح این دسته و آن دسته نبود. مردم حس کردند و به آن‌ها خبر رسید در روز عاشورا یک کارهایی صورت گرفته؛ ‌ توهین به امام حسین و روز عاشورا !? را کسی نمی‌تواند تحمل کند! - خامنه‌ای، روز سه شنبه هفتم دی، تظاهرات هواداران خود در روز نهم دی سال ۸۸ را «از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی» ذکر کرد و افزود:«هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد!! - این سخنان در حالی بیان میشود که پیشتر احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان، تجمع نهم دی ماه را «هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» خوانده و از «دست‌اندرکاران» قدردانی کرده بود! - «فتحعلی حسینی فرماندار رزن به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نفع گروه‌های معاند و مخالف با نظام به 91 روز حبس محکوم شد!از جمله این حواشی دستور فرماندار اصلاح‌طلب به جمع‌آوری بنرهای علیه سران فتنه در راهپیمایی روز قدس سال گذشته بود که انعکاس زیادی داشت! - نتیجه : انتخابات فرمایشی از قبل توافق شده و ارا از قبل مهندسی شده. مردم هم تحریک شده جلوی دوربین سیما رای میاندازند تا حکومت شوی دموکراسی بدهند ! آش همان آش است فقط کاسه عوض میشود!!