ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرط «صدا و سیما» برای پخش صدای شجریان

مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی همچنان اصرار دارند که استاد آواز ایران اعلام کند که در حمایتش از معترضان در سال ۸۸ اشتباه کرده است.

شامگاه گذشته مرتضی میرباقری، معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای اعلام برنامه‌های نوروزی از تلویزیون ایران نشستی با برخی مدیران شبکه‌های مختلف برگزار کرده بود. او در حاشیه این نشست به منع پخش صدای محمد رضا شجریان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم اشاره کرد.

محمدرضا شجریان در ایران تحت درمان قرار دارد

مرتضی میرباقری درباره ممنوعیت صدای شجریان گفت:

« محمدرضا شجریان بعد از انتخابات ۸۸ برای خودش منعی قرار داد که ما نمی‌توانیم صدایش را پخش کنیم. اگر ایشان از مواضع خود بعد از انتخابات ۸۸ عدول کرده و بازگشته باشد و آن را اعلام کند ما صدای ایشان را پخش می‌کنیم.»

استاد آواز ایران، دو بار در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۸۸ در نامه‌هایی به رؤسای وقت صدا و سیما خواستار عدم پخش آثارش از رادیو و تلویزیون شده بود.

محمد رضا شجریان ۱۵ اردیبهشت ۹۴ در سخنانی در همایش بین‌المللی حافظ در دانشگاه آزاد ایران گفته بود: « من چند سال است اجازه ندارم برای مردم خودم و در مملکت خودم بخوانم.»

استاد آواز ایران که اکنون به خاطر ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان قرار دارد از  هنرمندانی بود که در پی اعتراض‌ها به انتخابات سال ۸۸، از معترضین حمایت کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تینا

    شجریان خودش درخواست کرده بود صداش پخش نشه. اما ایشون یه عمر خواننده حکومتی بوده