ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام آمادگی استیون هاوکینگ برای سفر به فضا

یکی از آرزوهای کیهان‌شناس برجسته بریتانیایی سفر به فضا برای تجربه کردن بی‌وزنی‌ست. هاوکینگ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی وعده مالک متمول شرکت ویرجین گالاتیک را به او یادآوری کرد.

استیون هاوکینگ، کیهان‌شناس سرشناس بریتانیایی اعلام کرده که مایل است در اولین فرصت به فضا سفر کند.

استیون هاوکینگ، کیهان‌شناس سرشناس بریتانیایی

این فیزیکدان و کیهان‌شناس برجسته بریتانیایی در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی در بریتانیا گفته است: «از سفر به فضا بی‌اندازه خشنود خواهم شد.»

ریچارد برانسون، رئیس شرکت ویرجین گالاکتیک سال‌ها پیش به هاوکینگ قول داده بود که در اولین فرصت زمینه‌های سفر این کیهان‌شناس بریتانیایی به فضا را فراهم کند.

هاوکینگ به شبکه تلویزیونی «آی تی وی» گفت: «من بلافاصله از این پیشنهاد استقبال کردم. اما گمان می‌کنم رئیس جمهوری آمریکا از من خوشش نیاید.»

استیون هاوکینگ قبلاً در گفت‌و‌گوی دیگری درباره کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ گفته بود که به نظر او نامزد ریاست جمهوری آمریکا یک شخصیت عوام‌فریب است.

هاوکینگ ۷۵ سال دارد و از بیماری درمان‌ناپذیر «آ ال اس» رنج می‌برد.

او ۱۰ سال پیش در پرواز «گرانش صفر» برای مدت کوتاهی بی‌وزنی را تجربه کرد.

یکی از طرح‌های شرکت ویرجین گالاکتیک، گردشگری فضایی‌ست. گردشگران می‌بایست برای سفر به فضا ۲۵۰ هزار دلار هزینه کنند. چنانچه این پروژه جاه‌طلبانه تحقق پیدا کند، سفر هاوکینگ به فضا افتخاری و رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.