ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد و بقایی در کنار هم پیام مشترک نوروزی دادند

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران در اقدامی نامتعارف، در کنار حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران پیام نوروزی داد. بقایی نیز نوروز را «روز امام زمان» نامید.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران در اقدامی نامتعارف، در کنار حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران پیام نوروزی داد.

محمود احمدی‌نژاد و حمید بقایی جلوی دوربین قرار گرفتند و به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ پیام نوروزی دادند.

احمدی‌نژاد در این پیام صحبت خاصی نکرد و تنها از بهار و نوروز تمجید کرد و سال نو را به «بهاریان» تبریک گفت.

در انتها حمید بقایی نیز در پیام کوتاهی نوروز را «روز امام زمان» دانست و شعری از فردوسی درباره نوروز خواند که احمدی‌نژاد با گفتن «احسنت» این شعر را تکرار کرد.

این دو در پیام کوتاه خود تلاش کردند تا ترکیبی از «تشیع» و «ملی‌گرایی» را بازتاب دهند، گرایشی که در سال‌های آخر دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد در جناح او برجسته شد.

احمدی‌نژاد که از سوی رهبر جمهوری اسلامی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری منع شده است ابتدا اعلام کرده بود که از هیچ جناح و شخصی در این انتخابات حمایت نمی‌کند اما بعد از کاندیدا شدن حمید بقایی، معاون اجرایی خود در دولت دهم حمایت کرد و او را «انسان مؤمن، پاک، ولایی و خط امامی» نامید.

حمید بقایی شنبه ۳۰ بهمن‌ماه اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد خواهد شد. بقایی گفت که به‌شکل مستقل کاندیدا می‌شود و از هیچ جناح و گروهی تبعیت نمی‌کند.

او بعد اعلام کرد که صد درصد مطمئن است که در انتخابات تأیید صلاحیت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روستایی دور افتاده

    هستیم باهات دکتر تا اخر

  • نیارمندی

    خودش صدسال کشورروبه عقب برده حالاخیلی رزونه خوبی داره اومده یک بی کفایت ترازخودش روحمایت میکنه انگارخودش خیلی جایگاه خوبی پیش مردم داره پرروحی هم اندازه داره والله

  • نیارمندی

    خودش صدسال کشورروبه عقب برده حالاخیلی رزونه خوبی داره اومده یک بی کفایت ترازخودش حکایت میکنه

  • tfghfgh

    احمدی‌نژاد که از سوی رهبر جمهوری اسلامی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری منع شده است ابتدا اعلام کرده بود که از هیچ جناح و شخصی در این انتخابات حمایت نمی‌کند اما بعد از کاندیدا شدن حمید بقایی، معاون اجرایی خود در دولت دهم حمایت کرد و او را «انسان مؤمن، پاک، ولایی و خط امامی» نامید انسان خط امامی هر کار شیطانی از دستش بر میاد این ثابت شده و دیگر نیازی به گفتگو نیست