ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کرزی: طالبان از قتل اسامه بن‌لادن پند بگیرند

<p>حامد کرزی، رئيس جمهور افغانستان اعلام کرد، مرگ بن&zwnj;لادن، رهبر شبکه القاعده در خاک پاکستان ثابت کرد که &laquo;ريشه تروريسم در خارج از افغانستان&raquo; قرار دارد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>رئيس جمهور افغانستان که در گردهمايی نمايندگان شوراهای محلی اين کشور در کابل سخن می&zwnj;گفت خاطرنشان ساخت: &laquo;ما بارها گفتيم که تروريست&zwnj;ها در روستاهای ما جايی ندارند، آنان در خارج از افغانستان هستند و اکنون موضع برحق افغانستان ثابت گرديد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>کرزی با بيان اين&zwnj;که مردم افغانستان نخستين قربانيان جنگ عليه تروريست&zwnj;ها بود افزود: &laquo;اسامه بن&zwnj;لادن و افراد وی غيرنظاميان زيادی را به قتل رسانده&zwnj;اند و اکنون بن&zwnj;لادن به کيفر اعمال خود رسيد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی گفت: &laquo;هم&zwnj;رزمان بن&zwnj;لادن بايد بفهمند که اعمالی که آنان به نام اسلام انجام می&zwnj;دهند در حقيقت برعليه اسلام و به&zwnj;خاطر نابودی آن است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>رئيس جمهور افغانستان از نظاميان بين&zwnj;المللی زير فرمان ناتو خواست جنگ را در جايی به پيش ببرند که &laquo;محل حضور تروريست&zwnj;ها&raquo; است</p> </blockquote> <p>حامد کرزی از طالبان خواست تا با پند گرفتن از مرگ بن&zwnj;لادن از جنگ و کشتار مردم در افغانستان دست بردارند و راه صلح و آشتی را انتخاب کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رئيس جمهور افغانستان از نظاميان بين&zwnj;المللی زير فرمان ناتو نيز خواست تا به جنگ کنونی در افغانستان خاتمه دهند و جنگ را در جايی به پيش ببرند که &laquo;محل حضور تروريست&zwnj;ها&raquo; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بارک اوباما، رئيس جمهور آمريکا شب گذشته طی يک سخنرانی در واشنگتن گفت که اسامه بن&zwnj;لادن رهبر القاعده در عملياتی که از سوی اين کشور صورت گرفت در منطقه ايبت&zwnj;آباد در شمال شرق اسلام&zwnj;آباد، پايتخت پاکستان کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته رئيس جمهور آمريکا، او پس از برگزيده شدن به&zwnj;عنوان رئيس جمهور آمريکا، با انتصاب لئون پانتا به رياست سازمان اطلاعات آمريکا (سی&zwnj;آی&zwnj;ای) بازداشت و يا کشتن بن&zwnj;لادن را يکی ازاولويت&zwnj;های اين کشور اعلام کرده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شبکه القاعده زير فرمان اسامه بن&zwnj;لادن، شهروند عربستان سعودی، به انجام عمليات مرگبار در کشورهای مختلف به&zwnj;ويژه عمليات يازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ که طی آن صدها تن جان باختند و ديگر نقاط جهان، متهم شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اسامه بن&zwnj;لادن از جمله افرادی بود که آمريکا برای کشتن و يا بازداشت وی جايزه نقدی تعيين کرده بود.<br /> &nbsp;</p>

حامد کرزی، رئيس جمهور افغانستان اعلام کرد، مرگ بن‌لادن، رهبر شبکه القاعده در خاک پاکستان ثابت کرد که «ريشه تروريسم در خارج از افغانستان» قرار دارد.

رئيس جمهور افغانستان که در گردهمايی نمايندگان شوراهای محلی اين کشور در کابل سخن می‌گفت خاطرنشان ساخت: «ما بارها گفتيم که تروريست‌ها در روستاهای ما جايی ندارند، آنان در خارج از افغانستان هستند و اکنون موضع برحق افغانستان ثابت گرديد.»

کرزی با بيان اين‌که مردم افغانستان نخستين قربانيان جنگ عليه تروريست‌ها بود افزود: «اسامه بن‌لادن و افراد وی غيرنظاميان زيادی را به قتل رسانده‌اند و اکنون بن‌لادن به کيفر اعمال خود رسيد.»

وی گفت: «هم‌رزمان بن‌لادن بايد بفهمند که اعمالی که آنان به نام اسلام انجام می‌دهند در حقيقت برعليه اسلام و به‌خاطر نابودی آن است.»

رئيس جمهور افغانستان از نظاميان بين‌المللی زير فرمان ناتو خواست جنگ را در جايی به پيش ببرند که «محل حضور تروريست‌ها» است

حامد کرزی از طالبان خواست تا با پند گرفتن از مرگ بن‌لادن از جنگ و کشتار مردم در افغانستان دست بردارند و راه صلح و آشتی را انتخاب کنند.

رئيس جمهور افغانستان از نظاميان بين‌المللی زير فرمان ناتو نيز خواست تا به جنگ کنونی در افغانستان خاتمه دهند و جنگ را در جايی به پيش ببرند که «محل حضور تروريست‌ها» است.

بارک اوباما، رئيس جمهور آمريکا شب گذشته طی يک سخنرانی در واشنگتن گفت که اسامه بن‌لادن رهبر القاعده در عملياتی که از سوی اين کشور صورت گرفت در منطقه ايبت‌آباد در شمال شرق اسلام‌آباد، پايتخت پاکستان کشته شده است.

به گفته رئيس جمهور آمريکا، او پس از برگزيده شدن به‌عنوان رئيس جمهور آمريکا، با انتصاب لئون پانتا به رياست سازمان اطلاعات آمريکا (سی‌آی‌ای) بازداشت و يا کشتن بن‌لادن را يکی ازاولويت‌های اين کشور اعلام کرده بود.

شبکه القاعده زير فرمان اسامه بن‌لادن، شهروند عربستان سعودی، به انجام عمليات مرگبار در کشورهای مختلف به‌ويژه عمليات يازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ که طی آن صدها تن جان باختند و ديگر نقاط جهان، متهم شده است.

اسامه بن‌لادن از جمله افرادی بود که آمريکا برای کشتن و يا بازداشت وی جايزه نقدی تعيين کرده بود.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.