ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

منصور اسالو در بيمارستان است

<p>منصور اسالو، فعال سنديکايی زندانی، به دليل وخامت وضعيت جسمانی&zwnj;اش به بيمارستان منتقل شده است.</p> <!--break--> <p><br /> منابع حقوق بشری در ايران گزارش داده&zwnj;اند که منصور اسالو، رئيس هيأت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس&zwnj;رانی تهران و حومه به دليل ناراحتی قلبی به بيمارستانی خارج از زندان برده شده و هم&zwnj;اکنون در بيمارستان بستری است.</p> <p><br /> ۱۹ اسفند سال گذشته فرشته اسالو، خواهر منصور اسالو گفته بود سه رگ قلب برادرش مسدود شده و وی به معالجه فوری نياز دارد.</p> <p><br /> وی از &laquo;وضعيت خطرناک&raquo; سلامتی برادرش در زندان سخن گفت و افزود: &laquo;ماه پيش وقتی بهداری زندان قادر به بهبود او نبوده است او را به بيمارستانی خارج از زندان برای آنژيوگرافی منتقل کردند. آن&zwnj;جا پزشکان تشخيص دادند که سه رگ قلب&zwnj;اش مسدود شده است و نياز به جراحی فوری دارد. ما هم تقاضا کرديم که کمک کنند تا ايشان برای معالجه به بيرون فرستاده شود که البته تا الان هيچ خبری نشده است.&raquo;</p> <p><br /> خواهر اين فعال کارگری افزود با وجود پی&zwnj;گيری&zwnj;های خانواده اسالو و آگاه بودن مسئولان قضايی به وضعيت بحرانی سلامت وی، دادستان هنوز برای بستری شدن آقای اسالو موافقت نکرده است. </p> <p><br /> منصور اسالو، به گفته خواهرش افزون بر بيماری قلبی، دچار ديسک کمر در زندان گرديده و چشمان&zwnj;اش نيز عمل شده و بارها عفونت کرده است. </p> <p><br /> اسالو که اکنون جزو زندانيان قديمی سياسی در ايران به&zwnj;شمار می&zwnj;رود چندی پيش همراه با چند زندانی سياسی ديگر در زندان رجايی&zwnj;شهر کرج دست به اعتصاب غذا زد. آن&zwnj;ها در بيانيه&zwnj;ای اعلام کردند تا بهبود شرايط زندان اعتصاب خود را پی خواهند گرفت.</p> <p><br /> آن&zwnj;ها در آغاز چند روزی در اعتصاب غذا بودند و سپس به&zwnj;طور موقت به اين اعتصاب پايان دادند اما اعلام کردند که در روزهای خاصی اين اعتصاب را دنبال خواهند کرد.</p> <p><br /> منصور اسالو چندی پيش در ملاقات با فرزندش اين اعتصاب غذا را تأييد کرده بود. فرزند اسالو به تارنمای کلمه گفته بود وضعيت روحی پدرش خوب اما وضعيت جسمی وی نامناسب بود.</p> <p><br /> منصور اسانلو در تیرماه سال ۸۶ خورشيدی در خیابان و در نزدیکی منزل خود بدون حکم دادگاه و توسط مأموران امنیتی دستگیر شد. وی پس از محاکمه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام، حکم پنج سال زندان قطعی را دریافت کرد. </p> <p><br /> به دليل وضعيت جسمانی منصور اسانلو در زندان تاکنون پزشک قانونی سه بار رأی به عدم تحمل حبس وی داده است. </p> <p><br /> اين رهبر سنديکايی آخرين ماه&zwnj;های محکوميت خود را در زندان رجائی&zwnj;شهر کرج سپری می&zwnj;کند.<br /> &nbsp;</p>

منصور اسالو، فعال سنديکايی زندانی، به دليل وخامت وضعيت جسمانی‌اش به بيمارستان منتقل شده است.

منابع حقوق بشری در ايران گزارش داده‌اند که منصور اسالو، رئيس هيأت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه به دليل ناراحتی قلبی به بيمارستانی خارج از زندان برده شده و هم‌اکنون در بيمارستان بستری است.

۱۹ اسفند سال گذشته فرشته اسالو، خواهر منصور اسالو گفته بود سه رگ قلب برادرش مسدود شده و وی به معالجه فوری نياز دارد.

وی از «وضعيت خطرناک» سلامتی برادرش در زندان سخن گفت و افزود: «ماه پيش وقتی بهداری زندان قادر به بهبود او نبوده است او را به بيمارستانی خارج از زندان برای آنژيوگرافی منتقل کردند. آن‌جا پزشکان تشخيص دادند که سه رگ قلب‌اش مسدود شده است و نياز به جراحی فوری دارد. ما هم تقاضا کرديم که کمک کنند تا ايشان برای معالجه به بيرون فرستاده شود که البته تا الان هيچ خبری نشده است.»

خواهر اين فعال کارگری افزود با وجود پی‌گيری‌های خانواده اسالو و آگاه بودن مسئولان قضايی به وضعيت بحرانی سلامت وی، دادستان هنوز برای بستری شدن آقای اسالو موافقت نکرده است.

منصور اسالو، به گفته خواهرش افزون بر بيماری قلبی، دچار ديسک کمر در زندان گرديده و چشمان‌اش نيز عمل شده و بارها عفونت کرده است.

اسالو که اکنون جزو زندانيان قديمی سياسی در ايران به‌شمار می‌رود چندی پيش همراه با چند زندانی سياسی ديگر در زندان رجايی‌شهر کرج دست به اعتصاب غذا زد. آن‌ها در بيانيه‌ای اعلام کردند تا بهبود شرايط زندان اعتصاب خود را پی خواهند گرفت.

آن‌ها در آغاز چند روزی در اعتصاب غذا بودند و سپس به‌طور موقت به اين اعتصاب پايان دادند اما اعلام کردند که در روزهای خاصی اين اعتصاب را دنبال خواهند کرد.

منصور اسالو چندی پيش در ملاقات با فرزندش اين اعتصاب غذا را تأييد کرده بود. فرزند اسالو به تارنمای کلمه گفته بود وضعيت روحی پدرش خوب اما وضعيت جسمی وی نامناسب بود.

منصور اسانلو در تیرماه سال ۸۶ خورشيدی در خیابان و در نزدیکی منزل خود بدون حکم دادگاه و توسط مأموران امنیتی دستگیر شد. وی پس از محاکمه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام، حکم پنج سال زندان قطعی را دریافت کرد.

به دليل وضعيت جسمانی منصور اسانلو در زندان تاکنون پزشک قانونی سه بار رأی به عدم تحمل حبس وی داده است.

اين رهبر سنديکايی آخرين ماه‌های محکوميت خود را در زندان رجائی‌شهر کرج سپری می‌کند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.