ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳ ماهیگیر در دریای رودسر غرق شدند

رئیس هلال احمر غرق شدن سه صیاد را ناشی از «گیر کردن در تور ماهیگیری در عمق شش متری دریا» عنوان کرده است اما رئیس اداره شیلات بار «بیش از حد مجاز» قایق را عامل غرق شدن عنوان کرده است.

۳ مرد ماهیگیر که با قایق چوبی برای صید به دریا رفته بودند، غرق شدند. جسد دو تن از غرق شدگان پیدا شده و جستجو برای یافتن نفر سوم ادامه دارد. رئیس اداره شیلات رودسر گفته است این سه تن ماهیگیران غیرمجاز بوده‌اند.

عکس زینتی است

رییس هلال احمر رودسر به خبرنگاران گفته است این سه تن یکشبنه شب در محدوده «لله رود» با قایق چوبی برای صید به دریا رفته بودند، که قایق آن در عمق دریا فرورفت و در عمق شش متری دریا غرق شدند.

کامیار صالح‌پور علت غرق شدن سه صیاد را «گیر کردن در تور ماهیگیری در عمق شش متری دریا» عنوان کرده است اما رئیس اداره شیلات رودسر با اشاره به این مساله که صیادان عضو تعاونی‌های صیادی نبوده‌اند، گفته است علت غرق سه صیاد بار «بیش از حد مجاز»  قایق آنان و عدم استفاده از علائم و لوازم ایمنی و پوشش مناسب بوده است.

جسد یکی از ماهیگیران(۲۹ ساله)، چندی بعد از حادثه پیدا شد و جسد ماهیگیر دوم که ۳۹ سال سن داشته است روز بعد از حادثه در تور صیادان  شرکت صید پره افتاد.

فصل صید نیمه مهرماه آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال بعد، ادامه می یابد. رودسر در کنار بندر انزلی و آستارا یکی از مهم‌ترین شهرهای نوار ساحلی استان گیلان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.