ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع تماس تلفنی نسرین ستوده

<p>رضا خندان همسر نسرين ستوده خبر داده است که از ۱۰ روز پيش که خانم ستوده را به بند موسوم به &laquo;متادون&raquo; زندان اوين منتقل کرده&zwnj;اند، امکان برقراری تماس تلفنی با ايشان نبوده است.</p> <!--break--> <p><br /> همسر خانم ستوده روز گذشته در گفت&zwnj;وگو با پايگاه اينترنتی &laquo;تغيير برای برابری&raquo; گفت: &laquo;اولين بار پس از اين جابه&zwnj;جايی، به سالن ملاقات مراجعه کرديم و متأسفانه از ملاقات حضوری بچه&zwnj;ها ممانعت کردند؛ اين در حالی بود که از چند ماه پيش بچه&zwnj;ها می&zwnj;توانستند پنج دقيقه&zwnj; به&zwnj;طور غيررسمی مادرشان را حضوری در راهرو ملاقات کنند.&raquo;</p> <p><br /> رضا خندان در بخش ديگری از گفت&zwnj;وگو خود با سايت &laquo;تغيير برای برابری&raquo; ابراز نگرانی کرده است که با انتقال خانم ستوده به زندان قرچک ورامين، ملاقات فرزندان ايشان با مادرشان از اين نيز دشوار&zwnj;تر خواهد شد.</p> <p><br /> پيشتر، در جريان آخرين ملاقاتی که نسرين ستوده با همسرش داشت&zwnj; به او خبر داده بود قرار است به زودی آن&zwnj;ها را به زندان &laquo;چرم&zwnj;شهر ورامين&raquo; منتقل کنند.</p> <p><br /> زندان چرم&zwnj;شهر در جنوب تهران و در منطقه &laquo;قرچک ورامين&raquo; واقع است. برخی از گزارش&zwnj;های منتشر شده حکايت از آن دارد که وضعيت بهداشتی و خدماتی اين زندان بسيار نامناسب و غيراستاندارد است. پيشتر گزارشات ديگری مبنی بر انتقال برخی از زندان زن سياسی به اين زندان در حوالی ورامين منتشر شده بود.</p> <p><br /> خانم ستوده از ۱۳شهريور&zwnj;ماه گذشته در بازداشت به&zwnj;سر می&zwnj;برند و در دی&zwnj;ماه سال پيش از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی با اتهام امنيتی محاکمه و به ۱۱ سال زندان، ۲۰ سال محروميت از حرفه وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت خروج از کشور محکوم شد. </p> <p><br /> در فروردين گذشته خانم ستوده اعلام کرد که از حق اعتراض خود در دادگاه تجديد&zwnj;نظر صرف&zwnj;نظر کرده&zwnj; است. در طول اين مدت نسرين ستوده دو بار در اعتراض به شرايط &laquo;غيرقانونی&raquo; خود در زندان دست به اعتصاب غذا زده&zwnj; است. <br /> &nbsp;</p>

رضا خندان همسر نسرين ستوده خبر داده است که از ۱۰ روز پيش که خانم ستوده را به بند موسوم به «متادون» زندان اوين منتقل کرده‌اند، امکان برقراری تماس تلفنی با ايشان نبوده است.

همسر خانم ستوده روز گذشته در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتی «تغيير برای برابری» گفت: «اولين بار پس از اين جابه‌جايی، به سالن ملاقات مراجعه کرديم و متأسفانه از ملاقات حضوری بچه‌ها ممانعت کردند؛ اين در حالی بود که از چند ماه پيش بچه‌ها می‌توانستند پنج دقيقه‌ به‌طور غيررسمی مادرشان را حضوری در راهرو ملاقات کنند.»

رضا خندان در بخش ديگری از گفت‌وگو خود با سايت «تغيير برای برابری» ابراز نگرانی کرده است که با انتقال خانم ستوده به زندان قرچک ورامين، ملاقات فرزندان ايشان با مادرشان از اين نيز دشوار‌تر خواهد شد.

پيشتر، در جريان آخرين ملاقاتی که نسرين ستوده با همسرش داشت‌ به او خبر داده بود قرار است به زودی آن‌ها را به زندان «چرم‌شهر ورامين» منتقل کنند.

زندان چرم‌شهر در جنوب تهران و در منطقه «قرچک ورامين» واقع است. برخی از گزارش‌های منتشر شده حکايت از آن دارد که وضعيت بهداشتی و خدماتی اين زندان بسيار نامناسب و غيراستاندارد است. پيشتر گزارشات ديگری مبنی بر انتقال برخی از زندان زن سياسی به اين زندان در حوالی ورامين منتشر شده بود.

خانم ستوده از ۱۳شهريور‌ماه گذشته در بازداشت به‌سر می‌برند و در دی‌ماه سال پيش از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی با اتهام امنيتی محاکمه و به ۱۱ سال زندان، ۲۰ سال محروميت از حرفه وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت خروج از کشور محکوم شد.

در فروردين گذشته خانم ستوده اعلام کرد که از حق اعتراض خود در دادگاه تجديد‌نظر صرف‌نظر کرده‌ است. در طول اين مدت نسرين ستوده دو بار در اعتراض به شرايط «غيرقانونی» خود در زندان دست به اعتصاب غذا زده‌ است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.