ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همه بازداشت‌شدگان مربوط به «حمله لندن» آزاد شدند

پلیس لندن اعلام کرد که همه ۱۲ نفری که در ارتباط با حمله تروریستی به پارلمان بریتانیا در لندن دستگیر شده بودند، بدون هیچ‌گونه وثیقه‌ای از زندان آزاد شدند.

پلیس لندن اعلام کرد که همه ۱۲ نفری که در ارتباط با حمله تروریستی به پارلمان بریتانیا در لندن دستگیر شده بودند، بدون هیچ‌گونه وثیقه‌ای از زندان آزاد شدند.

به‌گزارش رویترز، پیش از این ۱۱ نفر از دستگیرشدگان آزاد شده بودند. دوازدهمین نفر که یک مرد ۳۰ ساله بود روز یکشنبه ۲۶ مارس / ۶ فروردین به اتهام آماده کردن یک حمله تروریستی در بیرمنگام دستگیر شده بود که روز شنبه یکم آوریل / ۱۲ فروردین آزاد شد.

حمله تروریستی لندن توسط فردی به نام خالد مسعود بعد از ظهر چهارشنبه ۲۲ مارس / ۲ فروردین در اطراف پارلمان بریتانیا صورت گرفت. او با یک خودرو به پیاده‌رو پل وستمینستر در کنار پارلمان بریتانیا وارد شد، عده‌ای را زیر گرفت و یک مأمور پلیس را هم با چاقو به قتل رساند و خود با گلوله پلیس از پای درآمد.

در جریان این حمله پنج نفر از جمله یک مأمور پلیس کشته شدند.

روز چهارشنبه گذشته صدها نفر بر روی پل وستمینستر گرد آمدند تا یاد قربانیان این حمله را گرامی بدارند.

پلیس لندن معتقد است که احتمالاً خالد مسعود این اقدام تروریستی را به تنهایی انجام داده اما همچنان در این‌باره تحقیق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    اسم این فرد روانی در ابتدا ادرین راسل بوده که بعدها خود را خالد مسعود میخواند وچند اسم دیگررا هم در پرونده چاقو کشی وآدم کشی خود دارد. حتما فکر کرده با اسم عربی مسلمانیش بیشتر میشود وتقربش نزد الله تثبیت میشود. حماقت و جهل درد بیدرمانی است که متاسفانه خیلی ها از آن رنج میبرند و اینهم نتیجه آن است.

  • بربر

    خالد مسعود چیه؟ اسم اون طرف آدرین راسل بوده. چرا اصرار هست که به نافش یک اسم عربی ببندند. ول کنید بابا خسته شدیم ازین چیزا