ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ده‌ها کشته در حمله داعش به شهر تکریت عراق

در حملاتی که بامداد چهارشنبه ۵ آوریل / ۱۶ فروردین گروه «دولت اسلامی» (داعش) به شهر تکریت در شمال عراق انجام داد، دست‌کم ۳۱ نفر، از جمله ۱۴ مأمور پلیس کشته و ۴۰ نفر زخمی شدند.

در حملاتی که بامداد چهارشنبه ۵ آوریل / ۱۶ فروردین گروه «دولت اسلامی» (داعش) به شهر تکریت در شمال عراق انجام داد، دست‌کم ۳۱ نفر، از جمله ۱۴ مأمور پلیس کشته و ۴۰ نفر زخمی شدند.

نیروهای داعش ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش رویترز، ژنرال خالد محمود از فرماندهان پلیس گفت حدود ۱۰ مهاجم با لباس‌های پلیس و خودرویی با رنگ نیروهای امنیتی عراق به تکریت وارد شدند که دو نفر از آن‌ها از نیروهای انتحاری بودند.

یکی از پزشکان شاهد گفته که ۳۱ جنازه به بیمارستان منتقل شده است.

نخستین آمار حاکی از کشته شدن ۲۶ نفر بود که در طول صبح چهارشنبه با پیدا شدن جنازه غیرنظامیان که در مغازه‌های خود بودند این آمار بیشتر شد.

هدف این حمله یک ایست بازرسی پلیس و محل اقامت یک افسر بود که به‌همراه چهار عضو خانواده‌اش کشته شدند.

دو مهاجم انتحاری جلقه انفجاری خود را منفجر کردند و سه مهاجم دیگر هم در جریان حمله کشته شدند.

پلیس بر این باور است که پنج تن از مهاجمان پنهان شده‌اند و به‌همین دلیل مقرارت منع رفت و آمد را برقرار کرده است. صدای تیراندازی‌های پراکنده در شهر تکریت در طول صبح هنوز به‌گوش می‌رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.