ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری وزیر راه با یک خبرنگار در حیاط نهاد ریاست جمهوری

آخوندی در حیاط نهاد ریاست جمهوری با عصبانیت میکروفن خبرنگاری را که درباره مرجوعی بودن هواپیمای خریداری شده ایران پرسیده از دست او کشیده و گفته: خبرنگار باید یک جو عقل داشته باشد.

واکنش تند عباس آخوندی، وزیر راه به پرسش یک خبرنگار درباره هواپیماهای ایرباس انتقادهایی را به دنبال داشته است.

درگیری لفظی عباس آخوندی، وزیر راه با خبرنگاران در حیاط نهاد ریاست جمهوری در تهران

در عکس‌هایی که از درگیری وزیر راه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده، عباس آخوندی در حیاط نهاد ریاست جمهوری با عصبانیت میکروفن خبرنگار را از دست او کشیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبرنگار این رسانه درباره مرجوعی بودن ایرباس های خریداری شده ایران سؤال کرده اما وزیر میکروفن را از دست گرفته و گفته: «خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!»

ایران و فرانسه روز پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ در سفر حسن روحانی به پاریس ۲۰ قرارداد و تفاهم‌نامه با یکدیگر امضاء کردند. خرید ۱۱۸ هواپیمای ایرباس به ارزش ۲۵ میلیارد دلار از مهم‌ترین این قراردادها بود.

نخستین فروند از هواپیماهای مسافربری ایرباس ۲۳ دی و دومین فروند ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ به ایران تحویل داده شدند. دولت روحانی از قرارداد با شرکت ایرباس به عنوان یک دستاورد در دوران بعد از برجام یاد می‌کند. مخالفان او اما می‌گویند هواپیماها مرجوعی است.

در قراردادی که جمهوری اسلامی با شرکت ایرباس منعقد کرده آمده است که «همه ۱۱۸ هواپیما نو خواهند بود، خلبانان آن آموزش خواهند دید و خدمات فرودگاهی و مدیریت ترافیک هوایی آنها نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    ساله هزاران نفر در تصادف جاده ها کشته میشوند. چون حکومت اسلامی بجای ایجاد بزرگراه پول به تروریستهای لبنان و عراق و بمن میدهد تا به کشتار سنی ها بپردازند و حنگ داخلی راه اندازند!

  • دردمند

    حرفه ای اون کسی که يک اداره حقوقی و اداره کل راه و شهرسازی تو وزارتخونه اش درست کرده و با عنوان فضاحت بار قانون جنگل زمين شهری زمين های مردمو به زور رايگان تصرف و تملک می کنه و بعد به يک مشت بساز بنداز واگذار می کنه و میاد می گه ما زمین رایگان دادیم. از برادران و خواهران عزیز تقاضا دارم یه سر به اون واحد حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بزنند ببینند چه فجايعی سر زمين های مردمی که پناهی جز خدا ندارن در آوردن.به ياريشان بشتابيم ممنون از اطلاع رسانی شما رسانه محترم

  • میثم

    آخوندی به جای اینکه با چندتا هواپیما سر مردم رو شیره بماله دستور اصلاح وضعیت راه های کشور رو بده نه روشنایی کافی هست نه آسفالت مناسب و نه خط کشی درست و حسابی و بقیه اش پیش کش به دولت تزویر و ناامیدی