ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستانی مشهد: شایعه‌پراکنان زلزله مجازات می‌شوند

دادستانی مشهد معاونت ویژه‌ای برای پیگرد قضائی کسانی که پیرامون زلزله در خراسان رضوی از مجراهای غیر رسمی اطلاع‌رسانی می‌کنند تشکیل داده.

دادستانی مشهد اعلام کرده است که افرادی که پیرامون زلزله در استان خراسان رضوی  شایعه‌پراکنی می‌کنند، مورد پیگرد قضائی قرار می‌گیرند.

آسفالت خیابان‌ها در مشهد و شهرها و روستاهای اطراف ترک برداشت (عکس از عصر ایران)

قاضی محمد بخشی محبی، معاون دادستان مشهد به مناطق زلزله‌زده رفته و از این مناطق بازدید کرده.

خبرگزاری میزان گزارش داده که محمد بخشی محبی از زلزله‌زدگان خواسته که آرامش و خونسردی‌شان را حفظ کنند.

معاون دادستان مشهد گفته است:

«عده‌ای از صاحبان کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها به منظور افزایش بازدیدکنندگان و اعضای خود و تشویش اذهان عمومی اقدام به ترویج شایعاتی در خصوص وضعیت زلزله‌زدگان، پیش‌بینی زلزله‌های بعدی و علت وقوع حادثه یا تحریف بیانیه‌های مراجع قانونی می‌نمایند.»

او اعلام کرده که دادستانی خراسان رضوی معاونتی را برای رسیدگی به خبرهای زلزله تشکیل داده و کسانی را که در این زمینه خبررسانی یا شایعه‌پراکنی می‌کنند مورد پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

زلزله‌ای به بزرگی ۶ ریشتر ساعت ۱۰ و  ۳۹ دقیقه چهارشنبه ۱۶ فروردین شمال شرق ایران را لرزاند. در این زمین‌لرزه سقف و دیوار برخی ساختمان‌ها و همچنین آسفالت خیابان‌ها در مشهد و شهرها و روستاهای اطراف ترک برداشت و خطوط تلفنی مشهد و شهرهای اطراف هم دچار مشکل شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.