ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجرای نخستين قصاص اسيدپاشی به تعويق افتاد

<p>اجرای حکم قصاص مجيد موحدی متهم به اسيدپاشی به صورت آمنه بهرامی برای مدت نامشخصی به تعويق افتاد. </p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران، اين حکم قرار بود ساعت ۱۲ امروز در بيمارستان دادگستری تهران به مورد اجرا گذاشته شود و مجيد موحدی از ناحيه دو چشم قصاص گردد، اما بر اساس اعلام مسئولان قضائی، اجرای آن به تعويق افتاده است.</p> <p><br /> اين در حالی است که آمنه بهرامی تا دو ساعت پيش از موعد تعيين شده برای اجرای حکم، از تعويق آن اظهار بی&zwnj;اطلاعی می&zwnj;کرد. </p> <p><br /> آمنه بهرامی گفته بود مجيد موحدی قطعأ مورد اجرای حکم قصاص قرار می&zwnj;گيرد. </p> <p><br /> روزنامه روزگار در شماره شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ خبر داد آمنه بهرامی گفته است در صورت دريافت دو ميليون يورو از اجرای حکم &laquo;قصاص چشم در برابر چشم&raquo; منصرف خواهد شد.</p> <p><br /> وی اما اين را نيز گفته که می&zwnj;داند مجيد موحدی چنين پولی ندارد و بنابراين حکم اجرا خواهد شد.</p> <p><br /> مجيد موحدی در سال ۱۳۸۳ پس از پاسخ رد آمنه برای ازدواج با او، تصميم به پاشيدن اسيد بر چهره دختر مورد علاقه&zwnj;اش گرفت. </p> <p><br /> آمنه بهرامی پس از اين حادثه، چشم&zwnj;هايش را از دست داد و مجيد موحدی که به صورت آمنه اسيد پاشيده بود از آن زمان تاکنون در زندان است.</p> <p><br /> خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) نوشته است، ظاهرأ دستوری مبنی بر توقف اجرا ابلاغ نشده بلکه فقط اجرای قصاص به زمان ديگری موکول شده است با اين حال گفته می&zwnj;شود دستور توقف حکم قصاص مجيد موحدی توسط آيت&zwnj;الله آملی لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران صادر شده است.<br /> &nbsp;</p>

اجرای حکم قصاص مجيد موحدی متهم به اسيدپاشی به صورت آمنه بهرامی برای مدت نامشخصی به تعويق افتاد.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، اين حکم قرار بود ساعت ۱۲ امروز در بيمارستان دادگستری تهران به مورد اجرا گذاشته شود و مجيد موحدی از ناحيه دو چشم قصاص گردد، اما بر اساس اعلام مسئولان قضائی، اجرای آن به تعويق افتاده است.

اين در حالی است که آمنه بهرامی تا دو ساعت پيش از موعد تعيين شده برای اجرای حکم، از تعويق آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

آمنه بهرامی گفته بود مجيد موحدی قطعأ مورد اجرای حکم قصاص قرار می‌گيرد.

روزنامه روزگار در شماره شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ خبر داد آمنه بهرامی گفته است در صورت دريافت دو ميليون يورو از اجرای حکم «قصاص چشم در برابر چشم» منصرف خواهد شد.

وی اما اين را نيز گفته که می‌داند مجيد موحدی چنين پولی ندارد و بنابراين حکم اجرا خواهد شد.

مجيد موحدی در سال ۱۳۸۳ پس از پاسخ رد آمنه برای ازدواج با او، تصميم به پاشيدن اسيد بر چهره دختر مورد علاقه‌اش گرفت.

آمنه بهرامی پس از اين حادثه، چشم‌هايش را از دست داد و مجيد موحدی که به صورت آمنه اسيد پاشيده بود از آن زمان تاکنون در زندان است.

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) نوشته است، ظاهرأ دستوری مبنی بر توقف اجرا ابلاغ نشده بلکه فقط اجرای قصاص به زمان ديگری موکول شده است با اين حال گفته می‌شود دستور توقف حکم قصاص مجيد موحدی توسط آيت‌الله آملی لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران صادر شده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.