ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نرخ بیکاری «تک‌رقمی» ۵ استان «دورقمی» شد

بررسی وضعیت بازار کار بر اساس شاخص‌های نیروی کار در ۳۱ استان ایران نشان می‌دهد در سال ۹۵ نرخ بیکاری پنج استان دیگر هم دو رقمی شده است و تعداد استان‌های دارای نرخ بیکاری تک رقمی از ۹ استان در سال ۹۴ به چهار استان در سال ۹۵ کاهش یافته.

 بررسی وضعیت بازار کار بر اساس شاخص‌های نیروی کار در ۳۱ استان ایران نشان می‌دهد در سال ۹۵ نرخ بیکاری پنج استان دیگر هم دو رقمی شده است و تعداد استان‌های دارای نرخ بیکاری تک رقمی از ۹ استان در سال ۹۴ به چهار استان در سال ۹۵ کاهش یافته. همچنین نرخ بیکاری کل کشور که در سال گذشته ۱۲.۴ درصد اعلام شده، در سال ۹۴ معادل ۱۱ درصد بوده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، در سال ۹۵ نرخ بیکاری چهار استان زنجان، سمنان، مرکزی و همدان، همچون سال ۹۴ تک رقمی بوده اما پنج استان‌ خراسان جنوبی، تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی و کرمان در سال ۹۵ به جمع استان‌های دارای نرخ بیکاری «دو رقمی» پیوستند.

نرخ بیکاری استان خراسان جنوبی که در سال ۹۴ معادل ۸.۶ درصد بوده، در سال ۹۵ با افزایش ۲.۱ درصدی به ۱۰.۷ درصد رسیده. همچنین نرخ بیکاری، استان بوشهر، از ۹.۷ درصد در سال ۹۴ با رشد ۱.۶ درصدی به ۱۱.۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، نرخ بیکاری استان آذربایجان شرقی از ۷.۳ درصد در سال ۹۴ با افزایش ۳.۵ درصد مواجه شده و در سال گذشته به ۱۰.۸ درصد رسیده است.

نرخ تک رقمی بیکاری استان کرمان با افزایش ۳.۶ درصدی از ۷.۹ درصد در سال ۹۴ به ۱۱.۵ درصد در سال ۹۵ افزایش یافته و در تهران نرخ بیکاری، ۳.۵ درصد نسبت به سال ۹۴ رشد داشته به طوری که این نرخ از ۸.۱ درصد در سال ۹۴ به ۱۱.۶ درصد در سال ۹۵ رسیده است.

افزایش سقف نرخ بیکاری

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.