ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار در نزدیکی اتوبوس تیم فوتبال بوروسیا دورتموند

در حالیکه تماشاگران منتظر آغاز مسابقه فوتبال بوروسیا دورتموند و موناکو فرانسه بودند، سه انفجار پیاپی در نزدیکی اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند این بازی را به تعویق انداخت.

وقوع سه انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند، بازی این تیم با موناکو را لغو کرد. پلیس از «حمله هدفمند به تیم دورتموند» سخن گفت.

وقوع انفجار دیدار تیم‌های فوتبال بوروسیا دورتموند و موناکو را به تعویق انداخت.

خبرگزاری آلمان شامگاه سه‌شنبه ۱۱ آوریل/۲۲ اردیبهشت از سه انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان خبر داد.

برپایه این گزارش در حالیکه تماشاگران در ورزشگاه خانگی بوروسیا دورتموند منتظر تماشای مسابقه میان این تیم و موناکو فرانسه بودند، وقوع سه انفجار مانع از برگزاری این بازی شد.

پلیس محلی گفته است که این انفجارها باعث صدمه دیدن اتوبوس و دو نفر شده است. به گفته پلیس و مسئولان باشگاه بوروسیا دورتموند، مارک بارترا مدافع اسپانیایی این تیم در این حادثه مجروح و به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفته است. همچنین یک مأمور پلیس که با موتورسیکلت اتوبوس بازیکنان دورتموند را همراهی می‌کرد زخمی شد.

پلیس آلمان اعلام کرد که مواد منفجره در نزدیکی اتوبوس و در مسیر هتل محل اقامت بازیکنان به ورزشگاه دورتموند منفجر شده است.

پلیس گفته است که مواد منفجره در خیابان جاسازی شده و هنوز هویت و انگیزه عاملان این حادثه مشخص نشده است.

گرگور لانگه، رئیس پلیس دورتموند در کنفرانس رسانه‌ای ساعات پایانی سه‌شنبه از «حمله هدفمند به تیم دورتموند» سخن گفت و افزود: «در حال حاضر هنوز روشن نیست که زمینه‌های مشخص این اقدام چه بوده است.»

پلیس محلی دورتموند همچنین از مردم خواست که از انتشار شایعه خودداری کند.

این حادثه بازی دو تیم موناکو فرانسه و بوروسیا دورتموند آلمان را که قرار بود شامگاه سه‌شنبه برگزار شود، به تعویق انداخته است.

مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا اعلام کردند که این بازی غروب چهارشنبه ۱۲ آوریل / ۲۳ فروردین برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.