ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درز اطلاعات محرمانه نامزدهای شورای شهر تهران

اطلاعات شخصی و محرمانه داوطلبان در حالی درز کرده است که کاندیداها اطلاعات شخصی و محرمانه خود را فقط هنگام ثبت‎نام در اختیار فرمانداری قرار می‎دهند.

یک موسسه آموزشی در تهران به مشخصات فردی کاندیداهای شورای شهر تهران دست یافته و به آنان پیام تبلیغی برای شرکت در دوره آموزش سخنوری فرستاده است.

تصویر پیامک ارسالی برای کاندیداهای شورای شهر تهران

به گزارش تارنمای «رویداد ۲۴» یک موسسه آموزش عالی توانسته است به مشخصات فردی کاندیداهای انتخابات شورای شهر تهران از جمله نام و نام‌خانوادگی کامل و تلفن تماس کاندیدا دست پیدا کند و برای این افراد پیام تبلیغی بفرستد.

موسسه آموزش عالی که نام آن به اختصار در این گزارش (ث. آ) اعلام شده، پیامی با این مضمون به کاندیداهای شورای شهر فرستاده است: «آقای ... برای کاهش هزینه انتخاباتی و افزایش آراءتان ازدوره آموزشی "اصول سخنرانی انتخاباتی" بهره‌مند شوید.»

اطلاعات شخصی و محرمانه داوطلبان در حالی افشا شده است که اطلاعات کاندیداها در دست همه افراد دخیل در انتخابات قرار ندارد و کاندیداها اطلاعات شخصی و محرمانه خود را فقط هنگام ثبت‎نام در اختیار فرمانداری قرار می‎دهند. فرمانداری تهران تاکنون توضیح روشنی درخصوص درز اطلاعات به بیرون ارائه نکرده است. تنها عیسی فرهادی، فرماندار تهران در واکنش به این خبر گفته است که اطلاعات کاندیدها به ‎هیچ‎وجه از فرمانداری به شرکت‎های تبلیغاتی داده نشده است. به گفته فرماندار تهران این عمل جرم محسوب می‎شود و مجازات آن تا سه سال زندان است.

یکی از مسئولان این موسسه که نام او در گزارش آورده نشده است، گفته که «موسسه ما کلاس‎هایی در خصوص اصول سخنرانی انتخاباتی برگزار می‎کند. این کلاس‎ها در شش جلسه سه ساعت، یعنی به طور کلی هجده ساعت با قیمتی حدود یک و نیم میلیون تومان برگزار می‎شود.» به گفته او کاندیداهای شورای شهر در این کلاس می‏‌آموزند که پس از تایید صلاحیت به جای چاپ بروشور و بنر و تراکت و صرف هزینه هنگفت برای تبلیغات، به وسیله سخنرانی تبلیغ کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.