ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان کل: نوبت احمدی‌نژاد هم می‌رسد

محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران بدون آنکه از محمود احمدی‌نژاد به طور مشخص نام ببرد، او را با یک دمل چرکین مقایسه کرد و گفت که به زودی نوبتش فرامی‌رسد.

دادستان کل کشور، بدون آنکه از محمود احمدی‌نژاد به طور مشخص نام ببرد، او را با یک دمل چرکین مقایسه کرد و گفت که به زودی نوبتش فرامی‌رسد.

محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران

خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی گزارش داده است که محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران در سفرش به یزد برای تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، سخنانی درباره پیشگیری از جرائم انتخاباتی ایراد کرد. او در بخش کوتاهی از سخنانش به محمود احمدی‌نژاد و سخنرانی او در اهواز هم اشاره کرده است:

«فلان آقایی در خوزستان فلان حرف‌هایی زده است، فلان جا حرف‌های دیگری زده، ما می‌گوییم نوبت آن‌ها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»

محمود احمدی‌نژاد ۲ فروردین در مسجدی در اهواز سخنانی درباره ضرورت پرداخت یارانه‌ها ایراد کرده بود. او در بخشی از سخنانش گفته بود:

«هر کی فکر می‌کنه ملت نمی‌فهمند نفهم‌ترین آدم‌های کره زمینه. هشتاد میلیون نمی‌فهمه، تو می‌فهمی؟ آخه این این چه استکباریه؟ این چه سلطنتیه تو وجود بعضیا پیدا شده است؟ این عزت رو را کی بهت داده؟ غیر از ملت داده؟ غیر از اینکه ملت داده؟»

برخی از نردیکان علی خامنه‌ای از جمله محسن رضایی تصور کردند که مخاطب حرف‌های احمدی‌نژاد، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران است و از محمود احمدی‌نژاد خواستند این سخنان را تکذیب کند، او اما سکوت اختیار کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    موضوع اینه که آخوندهای حاکم بر ایران فکر میکنند که قدرت را روسیه و پوتین به اونها داده نه ملت ایران

  • Omid

    درود بر احمدی نژاد و مشایی

  • bic

    درود بر محمود

  • مومن

    این « معجزه هزاره سوم » و هاله نور، توی عمرش یک حرف حسابی و درست ودرمون زده حالا میخواهند آنرا پس بگیرد