ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سخنگوی شورای نگهبان تاکنون دست‌کم دو بار به تأکید گفته است که هیچ تضمینی وجود ندارد که «رئیس جمهور مستقر دوباره تأیید صلاحیت شود.»

حسن روحانی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و به عنوان یکی از نامزدهای تصدی  ریاست جمهوری ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

روحانی هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری‌های داخلی گزارش داده‌اند که رئیس جمهوری اسلامی همچنین از این فرصت استفاده کرد و از ستاد انتخابات در وزارت کشور نیز بازدید کرد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکنون دست‌کم دو بار به تأکید گفته است که هیچ تضمینی وجود ندارد که «رئیس جمهور مستقر دوباره تأیید صلاحیت شود.»

عباسعلی کدخدایی پیش از این در گفت‌وگو با برخی رسانه‌های اصول‌گرا گفته بود:

 «قانوناً شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است. این رویه قانونی و همیشگی شورای نگهبان بوده و طبیعتاً همیشه هم اجرا خواهد شد.»

در همان حال اصول‌گرایان هنوز به تصمیم واحدی برای معرفی یک کاندیدا نرسیده‌اند.

نهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی یا «جمنا»، پنجشنبه ۲۴ فروردین بدون نتیجه به پایان رسید. هدف از برگزاری این اجلاس این بود که درباره نحوه حضور نامزدهای اصول‌گرا در کنار ابراهیم رئیسی، مهم‌ترین نامزد مورد وثوق اصول‌گرایان تصمیم‌گیری شود، اما شرکت‌کنندگان نتوانستند در این زمینه به توافق برسند: هیچیک از نامزدهای تشکل اصول‌گرایان حاضر نیست به نفع ابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اسدالله محمدي

    قربان اميد و دو كلمه حرف حسابش! اصل حرف همين است كه به جز ولي فقيه در اين رژيم جهنمي، همه را سركار مي گذارند كه باز جاي پاي همين سيد علي گدا را محكمتر كنند. در تركيه هم وضع اين طوري نبود كه يك نفر مثل اردوغان از طريق انتخابات به رياست برسد و بعد يكي يكي همه ساز و كارهايي كه او را به قدرت رسانده را حذف كند و كودتاي نمايشي راه بيندازد و اسلام گرايان رقيب خود را به بهانه كودتا از همه ادارات بيرون بريزد. به كردها قول حقوقشان را بدهد و آن ها را يك دوره نصفه و نيمه وارد پارلمان كند و بعد كه خرش از پل گذشت، همان انتخابات را هم هپلي هپو كند و جر بزند! و روي سر همان كردها دوباره بمب بريزد! اينها كه مي بيني در تركيه اين كارها را مي كنند واقعا شست پاي ولي فقيه هم نمي شوند، انگشت كوچه مقام عظماي ولايت هم نيستند ولي به طور كلي اردوغان و محمد مرسي و جانوران ديگري كه هم دستشان برسد آدمها را جلو دوربين سرمي برند و در اينترنت فيلمش را پخش مي كنند و هم كراوات مي زنند و در انتخابات شركت مي كنند، شاگردان مكتب اسلام ناب امام خميني ره (مخفف رهزن يا راهزن) مي باشند.

  • Omid

    به قرآن گذوشتنتون سرکار ملت ساده،،،آخه کدوم انتخابات؟؟؟!! یه نگاه به ترکیه بندازید،،شخص اول مملکتش که اردوغان باشه با رای مستقیم مردم کشورش انتخاب شده ،اما بازم هیچکاره ست و نخست وزیر همه کارست ،و تازه میخاد امسال همه پرسی برگزار کنه که آیا نخست وزیر حذف بشه یا نه؟؟ اونوقت تو کشوره ما همه کاره رهبره و اصلنم با رای مستقیم مردم انتخاب نمیشه ،و برعکس اونکسیکه هیچکاره ست یعنی رییس‌جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب میشه!!!