ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هیات اجرایی انتخابات ۱۲۸ کاندیدای شوراها در لرستان را رد صلاحیت کرد

۱۲۸ کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند./ ۳۹۸ داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مازندران پیش از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.»

۱۲۸ کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس  با پایان کار تأیید صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، از سوی هیات اجرایی انتخابات، ۱۲۸ نفر در لرستان رد صلاحیت شدند.

بنا بر این گزارش از ۷ هزار و ۷۹۸ داوطلب شرکت در انتخابات شورای روستا در لرستان ۱۲۶ نفر انصراف دادند و ۱۱۳ نفر دیگر نیز رد صلاحیت شدند. همچنین از ۱۲۷۱ کاندیدای شورای شهر در لرستان، ۴۰ نفر انصراف داده و ۱۵ نفر نیز رد صلاحیت شدند تا در مجموع ۱۲۱۶ نفر مورد تأیید هیئت‌های اجرای انتخابات قرار گرفته باشند.

لیست نهایی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا پس از اعلام نظر هیئت نظارت بر انتخابات اعلام می‌شود.

 در مازندران ۳۹۸ داوطلب انتخابات شوراها انصراف دادند

۳۹۸ داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مازندران پیش از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی، رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام خبر انصراف این عده گفت: ۲۲۲ نفر از این افراد داوطلب عضویت در شورای شهر و بقیه از حوزه‌های روستایی بودند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات مازندران با وجود انصراف بیش از ۱۰ درصد از داوطلبان نامزدی عضویت در شورای اسلامی شهرهای مازندران، هم اکنون هزار و ۹۹۹ نفر دیگر باقی مانده تا پس از مشخص شدن صلاحیت‌ها و آغاز تبلیغات انتخاباتی، برای کسب ۳۱۱ کرسی شوراهای شهری با هم رقابت کنند.
یونسی گفت همچنین به طور میانگین برای هر صندلی شورای اسلامی شهر در مازندران بیشتر از شش نفر داوطلب نامزدی وجود دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.