ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه شیراز: «ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده»

امام جمعه شیراز: این وضع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری که به چهارشنبه بازار تبدیل شده مسخره است و مورد تشویق بعضی‌ها هم قرار می‌گیرد و می‌گویند این آزادی است.

امام جمعه شیراز درباره ثبت نام نامزدهای متعدد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «با کمال تأسف باید بگویم که این وضع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری که به چهارشنبه بازار تبدیل شده مسخره است و مورد تشویق بعضی‌ها هم قرار می‌گیرد و می‌گویند این آزادی است.»

اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس، اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز، جمعه، ۲۵ فروردین ماه، در خطبه نماز جمعه با اشاره به وضعیت «نامناسب» ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت:« مگر چه آب و نانی در انتخابات تقسیم می کنند که این همه متقاضی راه افتاده و برای انتخابات ثبت نام می‌کنند؟»

او افزود: «این مسخره کردن نظام است؛ ریاست جمهوری یعنی دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی کشور؛ آیا رجل سیاسی مذهبی آن آقازاده‌ای است که دست مادرش را گرفته در دستش و آمده برای ثبت نام ؟!»

امام جمعه شیراز گفت مسئولان فردا باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

او تلویحا به کاندیدا شدن احمدی نژاد، علی رغم توصیه علی خامنه‌ای اشاره کردو افزود:

«به اندازه‌ای بازار بلبشو شد که آن‌هایی که نامه داده بودند که ما نخواهیم آمد و فرمان رهبری را به‌خاطر مسائل مختلف گوش می‌دهیم آن‌ها هم وسوسه شدند و آمدند.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی پنجم مهرماه سال گذشته گفته بود:

«یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید.»

امام جمعه شیراز در  ادامه گفت که نتیجه این نامزد شدن‌ها تضعیف شورای نگهبان و انداختن قطب‌های مختلف به جان یکدیگر است.

این نماینده ولی فقیه از «دستان پشت پرده آمریکا در فرآیند انتخابات» نیز سخن گفت. به گفته او آمریکا قصد دارد مانند سال ۸۸ در پس انتخابات قرار گیرد و «فتنه» به پا کند.

او گفت: «مشکل اساسی اینجاست که آمریکا منافع خودش را در بقای اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌بیند و می‌خواهد اسلام و جمهوری اسلامی از بین برود تا منافع آمریکا تأمین بشود.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • h

    مردم الکی رای ندید اگر قرار بود اینا مملکت رو بهشت کنن بدون اینکه بخوان به قدرت برسن بهشتش میکردن پس الکی خوش نشین و با هر بادی اینور و اونور برید