ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: انتخابات به کشور مصونیت خواهد داد

علی خامنه‌ای هشدار داد که «دشمنان انقلاب» قصد «خراب کردن» انتخابات پیش رو را دارند. او خواهان برگزاری گسترده انتخابات شد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره انتخابات پیش رو در ایران گفت «دشمنان» در صدد «خراب کردن» انتخابات هستند و این انتخابات باید گسترده برگزار شود.

علی خامنه‌ای در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش

خامنه‌ای چهارشنبه ۳۰ فروردین در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش گفت مردم ایران «در انتخابات احساس می‌کنند که کلید کارهای کشور در دست خودشان است و آنان هستند که عناصر اصلی کشور را معین می‌کنند.»

او با تأکید بر این‌که «همه باید قدر انتخابات را بدانند» خواهان برگزاری «انتخاباتی گسترده، با شور و شوق و نشاط، سالم و همراه با امنیت» شد و گفت چنین انتخاباتی «به کشور مصونیت بسیاری خواهد داد»

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. نام‌نویسی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ تا ۲۶ فروردین انجام شد و بیش از ۱۵۰۰ نفر در آن نام‌نویسی کردند.

خامنه‌ای همچنین نسبت به «مطالب وسوسه‌انگیز رسانه‌های دشمن و تلاش خصمانه آنان برای خراب کردن انتخابات» هشدار داد و گفت مردم در مقابل این حرکت عمل خواهند کرد.

رهبر جمهوری اسلامی گفت «دشمن» برای ترساندن مردم و دولت «تشر» می‌زند و «خود بزرگنمایی» می‌کند. او گفت: «برای یک کشور بدترین حالت آن است که مسئولان آن کشور، از تشر دشمن بترسند زیرا این کار در را برای ورود، تجاوز و تعرض او باز می کند.»

او ترسیدن و دلهره از «تشر دشمن» را «اولِ بدبختی» دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسین

    منظور از کشور همان حکومت است که حفظش اوجب واجبات (از حفظ اسلام هم واجبتر) است!

  • meysam

    این انتخابات خونین خواهد بود

  • میر ز ا رضا

    رهبر جمهوری اسلامی گفت «دشمن» برای ترساندن مردم و دولت «تشر» می‌زند و «خود بزرگنمایی» می‌کند. او گفت: «برای یک کشور بدترین حالت آن است که مسئولان آن کشور، از تشر دشمن بترسند زیرا این کار در را برای ورود، تجاوز و تعرض او باز می کند.» همچون شاه پهلوی سابق و مانند خمینی منافق؛ برترین دشمن این رهبر زوار در رفته و نالایق وجود یک بینی بزرگ در چهره و «بزرگ بینی» خود در آینه است!!! اما انشاءالله بزودی ملک الموت با یک «تشر» نهایی شرش را از سر ملت کوتاه خواهد کرد!!! و برای یک ملت بدترین حالت این است که از رهبر پوشالی و از بسیجی و از سپاه پاسدار او ترسیده و در را از برای ورود، تجاوز و تعرض به خود باز کند!!!

  • Omid

    بهتر بود خامنه‌ای میگفت،،انتخابات به دیکتاتوری نامشروع خودش مصونیت میبخشه.

  • Omid

    واقعن خنده ام میگیره وقتی حرف های خامنه‌ای رو میخونم،،،واقعن پیش خودش ملت رو چی فرض کرده؟؟؟ که این اراجیفو میگه،،،یکی دیگه قراره رییس جمهور بشه اونوقت این داره حرصه شرکت مردم تو انتخابات رو میخورد!!! خب معلومه میخاد با أین انتصابات قلابی به دیکتاتوری نامشروع خودش که در دل یک حکومت جمهوری ایجاد شده ،مشروعیت ببخشه...حالا فهمیدین قضیه چیه ای ملت ساده دل؟؟؟؟