ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکایت بیش از ۱۶۰ شرکت آمریکایی علیه دستور مهاجرتی ترامپ

بیش از ۱۶۰ شرکت آمریکایی در طرح دعوی حقوقی درباره دستور مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان شش کشور مسلمان به ایالات متحده، به‌طور رسمی علیه این دستور موضع گرفتند.

بیش از ۱۶۰ شرکت آمریکایی در طرح دعوی حقوقی درباره دستور مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان شش کشور مسلمان به ایالات متحده، به‌طور رسمی علیه این دستور موضع گرفتند.

این شرکت‌ها که در میان آن‌ها مایکروسافت، فیس‌بوک و گوگل نیز دیده می‌شوند شکایتی را علیه دستور مهاجرتی ترامپ به یک دادگاه تجدید نظر در ایالت ویرجینیا تسلیم کردند.

در این شکایت‌نامه نسبت به آسیب جدی به شرکت‌های آمریکایی بر اثر اجرای دستور مهاجرتی ترامپ هشدار داده‌ شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ۲۷ ژانویه / ۸ بهمن دستور داد تا به مدت ۹۰ روز از ورود شهروندان ایران، عراق، لیبی، سوریه، سودان، سومالی و یمن به آمریکا جلوگیری شود. این تصمیم ترامپ با اعتراضات گسترده‌ای هم در آمریکا و هم در برخی دیگر از کشورها روبه‌رو شد تا این‌که دادگاهی در سیاتل در ایالت واشنگتن آن را به حالت تعلیق درآورد. سپس ترامپ نسخه دومی از آن را تهیه کرد. در نسخه دوم و اصلاح شده دستور مهاجرتی ترامپ پیش‌بینی شده بود که اتباع خارجی شش کشور مسلمان که دارای گرین‌ کارت یا ویزای معتبرند شامل منع سفر به آمریکا نشوند. همچنین اتباع عراق هم از کشورهایی که شامل منع سفر می‌شدند حذف شدند.

نسخه دوم و اصلاح شده دستور مهاجرتی ترامپ هم ساعتی پیش از آن‌که اجرا شود، توسط یک قاضی فدرال در ایالت هاوایی به تعلیق درآمد.

شرکت‌های آمریکایی گفته‌اند که دستور مهاجرتی ترامپ بر جذب نیروی کار مستعد و رقابت در اقتصاد تأثیر منفی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.