ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داماد احمدی‌نژاد: آقای مشايی و بقايی شما منحرف هستيد

<p>يک روز پس از آنکه محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران از حميد بقايی و اسفنديار رحيم مشايی دفاع کرد، مهدی خورشيدی، داماد وی اين دو مقام دولتی را &laquo;منحرف&raquo; خواند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای خبرآنلاين، مهدی خورشيدی در پاسخ به يک سايت خبری که گزارش داده بود احمدی&zwnj;نژاد به خورشیدی هشدار داده که درباره بقايی و مشايی اظهارنظر نکند، گفت اين خبر &laquo;کذب&raquo; است.</p> <p><br /> پس از مصاحبه مهدی خورشيدی با خبرگزاری فارس که در آن از عملکرد بقايی و مشايی به شدت انتقاد کرد، برخی از سايت&zwnj;های خبری اعلام کردند احمدی&zwnj;نژاد به دامادش گفته ديگر به سفرهای استانی دعوت نخواهد شد.</p> <p><br /> مهدی خورشيدی همچنين افزوده: &laquo;هيچ&zwnj;گاه از تفکرات احمدی&zwnj;نژادی&zwnj;&zwnj;ام عدول نکرده&zwnj;ام، چرا که ايشان را به عنوان رئيس&zwnj;جمهوری مکتبی می&zwnj;شناسم و اين امر نبايد بهانه شود برای حمله به دولت و يا خدای ناکرده رئيس&zwnj;جمهور.&raquo;</p> <p><br /> وی اما گفته تا جايی که توان دارد مقابل &laquo;انحرافات&raquo; مشايی و بقايی می&zwnj;ايستد.</p> <p><br /> مهدی خورشيدی دبير شورای مشاوران رئيس&zwnj;جمهور ایران چند روز پیش در گفت&zwnj;وگو با خبرگزاری فارس از تلاش&zwnj;ها و فشارهای حميد بقايی، سرپرست نهاد رياست جمهوری برای وادار کردن وی به استعفا از مسئوليتی که بر عهده&zwnj;دارد، خبر داده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>حسین قاسمی، فرماندار پیشین شیراز و از اعضای سپاه پاسداران: مشايی عضو شبکه گسترده&zwnj;ای از عوامل نفوذی و سرويس&zwnj;های اطلاعاتی بيگانه است</p> </blockquote> <p>منتقدان دولت از اسفنديار رحیم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهور و حميد بقايی، معاون اجرايی رئيس&zwnj;جمهور به عنوان &laquo;حلقه انحراف&raquo; نام می&zwnj;برند.</p> <p><br /> در همين حال حسين قاسمی، فرماندار پيشين شيراز که اردیبهشت سال جاری به دليل انتقاد از مواضع مشایی درباره مکتب ایرانی از کار برکنار شده، در تارنمای شخصی&zwnj;اش نوشته است بی&zwnj;بی&zwnj;سی فارسی و صدای آمريکا از مشايی &laquo;حمايت&raquo; می&zwnj;کنند.</p> <p><br /> وی معرفی کردن مشايی را به عنوان &laquo;رهبر جريان انحرافی&raquo;، &laquo;ساده&zwnj;انگارانه&raquo; توصيف کرده و افزوده مشايی عضو &laquo;شبکه گسترده&zwnj;ای از عوامل نفوذی و سرويس&zwnj;های اطلاعاتی بيگانه&raquo; است.</p> <p><br /> اين عضو سپاه پاسداران نوشته است: &laquo;اين شبکه پيچيده دارای بخش&zwnj;های سياسی، فرهنگی، امنيتی، اطلاعاتی، مالی و اقتصادی است.&raquo;</p> <p><br /> به گفته وی با بازداشت برخی از نزديکان مشايی، &laquo;جريان انحرافی ضربه مهلکی خورده&raquo; و به همين دليل امکان دارد اين &laquo;شبکه انحرافی&raquo; به &laquo;عمليات خرابکارانه و ايجاد بحران&raquo; در کشور دست بزند.</p> <p>&nbsp;</p>

يک روز پس از آنکه محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران از حميد بقايی و اسفنديار رحيم مشايی دفاع کرد، مهدی خورشيدی، داماد وی اين دو مقام دولتی را «منحرف» خواند.

به گزارش تارنمای خبرآنلاين، مهدی خورشيدی در پاسخ به يک سايت خبری که گزارش داده بود احمدی‌نژاد به خورشیدی هشدار داده که درباره بقايی و مشايی اظهارنظر نکند، گفت اين خبر «کذب» است.

پس از مصاحبه مهدی خورشيدی با خبرگزاری فارس که در آن از عملکرد بقايی و مشايی به شدت انتقاد کرد، برخی از سايت‌های خبری اعلام کردند احمدی‌نژاد به دامادش گفته ديگر به سفرهای استانی دعوت نخواهد شد.

مهدی خورشيدی همچنين افزوده: «هيچ‌گاه از تفکرات احمدی‌نژادی‌‌ام عدول نکرده‌ام، چرا که ايشان را به عنوان رئيس‌جمهوری مکتبی می‌شناسم و اين امر نبايد بهانه شود برای حمله به دولت و يا خدای ناکرده رئيس‌جمهور.»

وی اما گفته تا جايی که توان دارد مقابل «انحرافات» مشايی و بقايی می‌ايستد.

مهدی خورشيدی دبير شورای مشاوران رئيس‌جمهور ایران چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از تلاش‌ها و فشارهای حميد بقايی، سرپرست نهاد رياست جمهوری برای وادار کردن وی به استعفا از مسئوليتی که بر عهده‌دارد، خبر داده بود.

حسین قاسمی، فرماندار پیشین شیراز و از اعضای سپاه پاسداران: مشايی عضو شبکه گسترده‌ای از عوامل نفوذی و سرويس‌های اطلاعاتی بيگانه است

منتقدان دولت از اسفنديار رحیم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهور و حميد بقايی، معاون اجرايی رئيس‌جمهور به عنوان «حلقه انحراف» نام می‌برند.

در همين حال حسين قاسمی، فرماندار پيشين شيراز که اردیبهشت سال جاری به دليل انتقاد از مواضع مشایی درباره مکتب ایرانی از کار برکنار شده، در تارنمای شخصی‌اش نوشته است بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمريکا از مشايی «حمايت» می‌کنند.

وی معرفی کردن مشايی را به عنوان «رهبر جريان انحرافی»، «ساده‌انگارانه» توصيف کرده و افزوده مشايی عضو «شبکه گسترده‌ای از عوامل نفوذی و سرويس‌های اطلاعاتی بيگانه» است.

اين عضو سپاه پاسداران نوشته است: «اين شبکه پيچيده دارای بخش‌های سياسی، فرهنگی، امنيتی، اطلاعاتی، مالی و اقتصادی است.»

به گفته وی با بازداشت برخی از نزديکان مشايی، «جريان انحرافی ضربه مهلکی خورده» و به همين دليل امکان دارد اين «شبکه انحرافی» به «عمليات خرابکارانه و ايجاد بحران» در کشور دست بزند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>خوب حالا رسیده ایم به نقطه عطف تصفیه حسابهای شنخصی. آنها که سعی بر برکناری حیدر مصلحی داشتند حالا دیگر از نیش حملات وی در امان نخواهند بود. همین دوروز پیش بود که عده ای را به جرم واهی جاسوسی گرفتند که در میان آنها کارمندان دولت هم بودند. حالا هم که داماد احمدی نژاد چنین اظهاراتی میکند میخواهد خودش را از مهلکه نجات دهد و هم میخواهد احمدی نژاد را از اماج تیر مصلحی و یاران او شدن محفوظ بدارد. خدا عاقبت مردم ایران را به خیر کند.</p>

  • کاربر مهمان

    <p>همه تان انحرافی هستيد از اهداف انقلاب سال 57 که خواهان برکناری حکومت ديکتاتوری وتک حزبی و هزار فاميلی بود!</p>