ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیانیه مشترک احمدی‌نژاد و بقایی: از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنیم

احمدی‌نژاد و بقایی در بیانیه مشترک خود نوشتند: نوشتند: «به صراحت اعلام می‌داریم که در انتخابات پیش‌رو از هیچ فردی حمایت نکرده و نخواهیم کرد.»

محمود احمدی‌نژاد و حمید بقایی در نخستین واکنش رسمی پس از رد صلاحیت بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

احمدی‌نژاد و بقایی هنگام ثبت‌نام در انتخابات

آنها در این بیانیه که یک‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه منتشر شد، نوشتند: «به صراحت اعلام می‌داریم که در انتخابات پیش‌رو از هیچ فردی حمایت نکرده و نخواهیم کرد.»

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران پیش‌تر نیز یک بار گفته بود که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند. او پس از آنکه علی خامنه‌ای، رهبر ایران توصیه خود به او مبنی بر عدم شرکت در انتخابات را علنی کرد، در بیانیه‌ای نوشت که در انتخابات پیش‌رو از هیچ نامزد و جریانی حمایت نمی‌کند. او نظر خود را بعداً تغییر داد، از حمید بقایی، معاون سابق خود حمایت کرد و سپس خود نیز برای کاندیداتوری انتخابات ثبت‌نام کرد.

این دو نامزد از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرهاد - فریاد

    احمدی نژاد و دوستانش هم انتخابات را تحریم کردند و از هیچ کاندیدائی حمایت نمی کنند البته همه ی دوستانش از جمله جلیلی و نیکزاد در ستاد انتخاباتی رئیسی جا خوش کرده اند اما سیاست بزرگان قوم فعلا برخورد دیپلماتیک و گفتگو با غرب و جهانیان است از اینرو فعلا رئیس جمهور شدن روحانی به نظر قطعی ست تا ببینیم در آخرین لحظه باز هم کشتیبان را همین راه و روش خواهد بود یا خیر . فعلا همه ی کاندیداها هم تلاش دارند تا ابهت و کاریزمای روحانی را به چالش نکشیده و از او حمایت کنند . رئیسی نامزد سپاه برای لحظه ی آخر است شاید کشتیبان را روشی دیگر نیاز بود .