ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تاج‌زاده: رهبری در ۸۸ نیروهای کشوری و لشکری را برای پیروزی احمدی‌نژاد بسیج کرد

تاج‌زاده گفته که «سال ۸۸ رهبری در جلسات خصوصی می‌گفت که "شکست احمدی‌‌نژاد شکست من است"»

مصطفی تاج‌زاده در یک گفت‌و‌گوی اینستاگرامی مدعی شده که رهبر ایران سال ۸۸ در جلسات خصوصی شکست احمدی‌نژاد را شکست خود خوانده است.

حسین فریدون، برادر رییس‌جمهوری و مصطفی معین در دیدار با مصطفی تاج‌زاده

تاج‌زاده، یک‌شنبه سوم اردیبهشت در این گفت‌و‌گوی اینستاگرامی در صفحه «پایگاه خبری امتداد» به سوال برخی مخاطبان پاسخ گفته‌ و نوشته است که «اساسا مهندس موسوی و ستادش را به عنوان دشمن کدگذاری می کردند.»

مصطفی تاج‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، و معاون عبدالله نوری، وزیر کشور اسبق دولت اصلاحات است و پس از اعتراض‌های مردمی به انتخابات ۱۳۸۸ برای هفت سال در زندان بود.

او گفته که حوادث ۸۸ باعث شده تا رهبری و حامیان او «رفتار خود را تصحیح کنند.»

به ادعای تاج‌زاده، « سال ۸۸ رهبری در جلسات خصوصی می‌گفت که "شکست احمدی‌‌نژاد شکست من است" و با این جمله همه نیروهای کشوری و لشکری را بسیج کرد که به هر قیمتی احمدی‌‌نژاد پیروز شود.»

اما او معتقد است که در انتخابات سال جاری برای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری «رهبری تا آخرش خواهد گفت هیچ کس از رای من خبر ندارد و نیرویی را هم بسیج نمی‌کند برای کاری.»

او گفته با اینکه سپاه در پشت پرده حامی ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف است و« امپراتوری رسانه‌ای» خود را در حمایت از آنها بسیج کرده، اما همچون انتخابات ۱۳۸۸ مستقیماً در انتخابات دخالت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    بنظرم باید تاج زاده یه ده سال دیگه بره زندان تا بفهمه دیکتاتوری ولی فقیه یعنی چی؛؛؛

  • احمد مجد

    مشكل آقاي تاجزاده و همگنان او اصلا اين نيست كه ولي فقيه را نمي شناسد. خوب هم مي شناسد. بلكه مشكل اين است كه آقاي تاجزاده غير از اين رژيم (به عنوان يكي از افراد وابسته به آن) هيچ اتمسفر و فضاي تنفسي ديگري در اين رژيم براي خودش قائل نيست. يعني در زندان هم باشد باز در زندان همين نظام مقدس جمهوري اسلامي است. چون خودش *** سركوبگر بوده خوب مي داند كه اين نظام بدون سازو كار زندان و سركوبي و كشتارگري يك روز هم دوام نمي آورد. ايشان و همگنان ايشان فقط از رهبر دلخور هستند كه حقوقشان را مراعات نكرده است، همين!! مشكل بر سر تقسيم قدرت و ثروت است. چيزي را كه ممكن است آقاي تاجزاده نداند و هنوز نفهميده باشد اين است كه كل رژيم ديگر در شرايطي نيست كه بتواند به دوره هاي طلايي پيشين كه بالماسكه هايي مثل 8سال دولت اصطلاحات و 8سال دولت سازندگي و ... دوباره قابل اجرا باشند.

  • م ت

    خامنه ای و دار و دسته اش رفتار خود را تصحیح کنند.!؟/ واقعا باید برای آقای تاجزاده تاسف خورد. ایشان با اینکه 7 سال از عمرش را در زندان سپری کرده است ولی هنوز حضرت آقا و اقازاده شان و بیت رهبری و عواملش را نشناخته است. مگر می شود کسی که اساس و بنیان حکومتش دروغ و فریب و شستشوی مغزی دادن و اختلاس و ارتشا و دزدی و غارت و چپاول و دامن زدن به اعمال تروریستی است اصلاح شود. ؟ هر زمان که ایشان با رفراندوم تغییر حکومت اسلامی به حکومت غیر دینی و حذف ولایت فقیه از قانون اساسی و خارج کردن رانت های ارگانهای قضایی و نظامی و امنیتی و حوزوی و اطلاعاتی از اقتصاد اقدام کردند نشان دهنده ی تصحیح شخصیت سیاسی ایشان است نه تغییر سناریوی به بازی گرفتن مردم.