ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میرسلیم بیانیه نشست خبری خود را به فرانسوی خواند

میرسلیم در بیانیه خود در نشست خبری گفت که « شناخت من از غرب، رسانه‌ای و روزنامه‌ای نیست. سال‌ها در فرانسه و در میان مردم غرب زندگی، تحصیل و کار کرده‌ام.»

مصطفی میرسلیم، عضو حزب موتلفه اسلامی و کاندیدای ریاست‌جمهوری یک‌شنبه، سوم اردیبهشت‌ماه نشست خبری خود را با خواندن بیانیه‌ای به فرانسه آغاز کرد.

میرسلیم، نامزد موتلفه بیانیه نشست خبری را به فرانسه خواند

میرسلیم گفت که «می‌خواهم از همین آغاز کار با مردم دنیا به صورت مستقیم سخن بگویم.»

او که یکی از شش کاندیدای تأییدصلاحیت‌شده برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران است، در بیانیه خود در نشست خبری گفت که « شناخت من از غرب، رسانه‌ای و روزنامه‌ای نیست. سال‌ها در فرانسه و در میان مردم غرب زندگی، تحصیل و کار کرده‌ام.»

میرسلیم گفت « اولویت سیاست خارجی من، تبدیل جمهوری اسلامی ایران به مرکز امن تبادلات فراقاره‌ای از طریق تکیه بر اشتراکات و گسترش گفت‌وگو و تعامل سازنده در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است. »

او در این بیانیه «فقر، نابرابری و تروریسم» را «درد مشترک همه مردم دنیا» خواند.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کرماشانی

    در دوران وزارت ایشان در وزارتخانۀ ارشاد اسلامی، عبارت «رقص مورچه»ها ممیزی شده بود، چون تحریک آمیز دانسته شده بود! حتی شایع شده بود که دیوان حافظ هم به خاطر مصرع «دستی از غیب امد و بر سینۀ نامحرم زد» سانسور شده است! شعار انقلاب کبیر فرانسه «ازادی، برابری، برادری، و یا مرگ بود». در فرانسه «و یا مرگ» بعداً حذف شد. در ایران آزادی و برابری و برادری حذف شد و فقط «مرگ» به جا ماند. احتمالاً سوغات میرسلیم هم از فرانسه همین بخش حذف شدۀ انقلاب فرانسه باشد!

  • m

    زمانی که وزیر ارشاد بود من یادمه از خودش بد تر نبود او بعد از برکناری محمد خاتمی شد وزیر ارشاد زمان ریاست جمهوری رفسنجانی . وزارت او مثل وزارت شمقدری وزیر ارشاد احمدی نژاد بود

  • ش. ب.

    این مهم است که نیروهای محافظه‌کار ایرانی این سخنان را بگویند. حزب موتلفه اسلامی اگر این‌گونه موضعگیری کند آن‌گاه روزنه امید باز می‌شود. من خوشحالم که این سخنان را از دهان این افراد ‌(کسانی که در گذشته چماقدار و راویان خشونت مقدس اسلامی بودند)‌ می‌شنوم.

  • شهروند

    دقیقا نمیدانم بخندم یا گریه کنم. یکی از مرتجع ترین کسانی که در شکل گیری استبداد اسلامی نقش به سزائی داشته است امروز از درد مشترک حرف میزند و ان هم به زبان فرانسه. زندگی در غرب به خودی خود شعور نمی اورد، شاه که تحصیل کرده سوئیس بود هر گز ارزش دموکراسی را درک نکرد تا چه برسد به مرتجعانی مثل میر سلیم و ولایتی. هیات موئتلفه پدر خوانده فدائیان اسلام و تروریسم اسلامی است و حالا تروریسم را درد مشترک میخواند. عقل سلیم میگوید در پشت پرده اتفاقاتی در حال شکل گیری است. افسوس که اپوزیسیونی برای استفاده از این فرصت طلائی وجود ندارد

  • مرتضی

    عضو حزب موتلفه اسلامی از تروریسم به عنوان درد نام بردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شاکله شما با ترور نضج گرفته و پروار شده، تا توانستید 38 سال کشور رو بچاپید، بعد ازش بعنوان درد نام می برید؟