ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل هزاران کارگر چینی را استخدام کرد

رسانه‌های اسرائیل از توافق دولت‌ این کشور و چین بر سر اعزام هزاران کارگر ساختمانی چینی به اسرائیل خبر دادند. در مجموع ۲۰ هزار کارگر چینی به استخدام اسرائیل در آمده‌اند.

رسانه‌های اسرائیل از توافق دولت‌ این کشور و چین بر سر اعزام هزاران کارگر ساختمانی چینی به اسرائیل خبر دادند. در مجموع ۲۰ هزار کارگر چینی به استخدام اسرائیل در آمده‌اند.

شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری چین و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

روزنامه یدیعوت آحارانوت اسرائیل در سایت اینترنتی خود اعلام کرده است که چین به شرطی اعزام این کارگران را پذیرفته که در شهرک‌سازی‌های کرانه باختری اردن و شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) از کار آن‌ها استفاده نشود.

این روزنامه به‌نقل از امانوئل ناهشون، سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرده است که توافق صورت گرفته در نظر گرفته است که محل کار کارگران چینی مناسب و از ایمنی و رفاه برخوردار باشد.

چین از «دلایل سیاسی» برای توجیه امتناع خود از به‌کارگیری کارگران این کشور در کرانه باختری اردن و شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) نام برده است.

جامعه جهانی با شهرک‌سازی‌های اسرائیل در این دو منطقه که از مناطق اشغالی فلسطین هستند، مخالف است.

رادیو رسمی اسرائیل نیز به نوبه خود گفته است که استخدام شش هزار کارگر چینی در مرحله نخست انجام می شود و در طول سال جاری میلادی شمار آن‌ها به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.