ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اژه‌ای: اثبات اتهام قاری معروف قرآن سخت است

معاون اول قوه قضاییه پرونده سعید طوسی، قاری قرآن بیت رهبری و متهم به تجاوز به شاگردانش را عملا مختومه اعلام کرد.

معاون اول قوه قضايیه در مورد پرونده سعید طوسی، متهم به تجاوز به نوجوانان قرآن‌خوان، گفته است:

«شکایتی انجام شده که اثبات این موضوع بسیار بسیار سخت است و با توجه به اینکه نیاز به اقرار متهم دارد و چهار نفر شاهد عادل می‌خواهد در این دو مورد چیزی رخ نداده و فقط باید بر اساس علم قاضی رای داده شود که این، کار را سخت کرده اما چیزی که در جامعه مطرح است به هیچ عنوان صحت ندارد.»

به گزارش خبرگزاری ایرنا حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، در شامگاه چهارشنبه، ۶ اردیبهشت، در جمع دانشجویان دانشکده پزشکی مشهد در پرونده قاری قرآن معروف این گونه اظهار نظر کرده است.

سعید طوسی در حضور رهبر جمهوری اسلامی

این بار نخست نیست که اژه‌ای دیدگاه قوه قضاییه درباره متهم به تجاوز به تعدادی کودک را به این صورت بیان می‌کند. او اوایل آبان‌ماه سال گذشته، زمانی که پرونده سعید طوسی تازه رو شده بود، گفت: «اثبات برخی ادعا‌ها سخت است و در پاره‌ای از موارد امکان تحقیقات ریز در برخی اتهامات منافی عفت وجود ندارد.» همان موقع او رسانه‌ها را تهدید کرد که حق ندارند درباره ماجرای سعید طوسی اطلاع‌رسانی کنند.

اژه‌ای در شامگاه چهارشنبه پس از اعلام بسته بودن عملی پرونده قاری قرآن بین‌المللی و مورد توجه ویژه رهبر، این گونه از قوه قضاییه نظام ولایی ستایش کرد:

«افتخار نظام امروز این است که قوه قضاییه‌ای مستقل و قدرتمند داریم که می‌تواند در بسیاری موارد بدون کشش و وابستگی به جناح و طرف خاص به پرونده‌ها ورود پیدا کند.»

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جهان

    عجب وقاحتی ، این آخوندها واقعا احمق و وقیح هستند یک مرد ۴۰ یا ۵۰ ساله با بچه های ۱۲ -۱۳ ساله مردم را بجای جلسه و کلاس آموزش قران در اولین روز به حمام میبرده و میگویند شواهدی در دست نیست ..

  • مومن

    ... عجب مرد هنرمندی

  • دلسرد

    خود گویی و خود خندی عجب مرد سخندانی