ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لیست ۲۱ نفره اصول‌گرایان برای شورای شهر تهران تا عصر امروز نهایی می شود

پرویز سروری، رئیس ستاد خدمت و عضو فعلی شورای شهر تهران از نهایی شدن لیست اصول‌گرایان تا عصر امروز، جمعه هشتم اردیبهشت خبر داد. او دو روز پیش از رد صلاحیت نامزدان اصولگرای شورای شهر تهران ابراز نگزانی کرده بود. همچنان که محمد رضا عارف نماینده اصلاح‌طلب مجلس رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در بعضی استان‌ها را نگران‌کننده خوانده بود.

پرویز سروری، رئیس ستاد خدمت  و عضو فعلی شورای شهر تهران از نهایی شدن لیست اصول‌گرایان تا عصر امروز، جمعه هشتم اردیبهشت خبر داد. او دو روز پیش از رد صلاحیت نامزدان اصولگرای شورای شهر تهران ابراز نگزانی کرده بود. همچنان که محمد رضا عارف نماینده اصلاح‌طلب مجلس رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در بعضی استان‌ها را نگران‌کننده خوانده بود.

پرویز سروری، عضو شورای چهارم شهر تهران

به گزارش خبرگزاری میزان پرویز سروری، رئیس ستاد لیست خدمت (حامی اصول‌گرایان) در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران درباره لیست اصول‌گرایان شورای شهر گفت: «امروز انتخابات داخلی در سطح محلات برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران را داریم و لیست اعضا را به محلات عرضه می‌کنیم و بعد از رای‌گیری انشالله بتوانیم به لیست قطعی برسیم.»

به گفته این عضو فعلی اصول‌گرای شورای شهر تهران، اصول‌گرایان ستاد خدمت مرحله احزاب و گروه‌ها را گذرانده و به یک لیست با ۶۳ نفر رسیده‌اند: «این ۶۳ نفر اسامی‌شان به محلات عرضه می‌شود و از خود محلات هم اسامی اخذ شده است و مجموعا به این تعداد رسیده‌ایم که امروز (جمعه هشتم اردیبهشت) بعد از رای‌گیری محلات به لیستی با تعداد ۲۱ نفر نهایی خواهیم رسید.»

سروری در توضیح لیست نهایی۲۱ نفره گفت: «اعضای این لیست ۲۱ نفره شامل اصول‌گرایان و مستقلینی می‌شود که از طیف‌های مستقل هستند.»

او دو روز پیش رد صلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهر را مهندسی انتخابات نامیده بود و گفت که رد صلاحیت انتخابات شوراها از نظارت استصوابی شورای نگهبان هم فراتر رفته است.

همزمان محمدرضا عارف، نماینده اصلاح‌طلب مجلس رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در بعضی استان‌ها را نگران‌کننده خوانده بود.

محمدرضا عارف

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) عارف با اشاره به رد صلاحیت کاندید‌اهای اصلاح‌طلب در شهرستان‌ها گفته بود «به صورت جدی در فراکسیون امید در مورد رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب در شهرستان‌ها بحث کردیم زیرا هیات ناظر چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان از نمایندگان مجلس هستند. ما تلاش می‌کنیم تا برای رد صلاحیت‌ها مبنا را قانون و چهار مرجع قرار دهند و نه اینکه خدای ناکرده این رد صلاحیت‌ها با نظر شخصی و نظر سیاسی انجام شود.»

عارف افزوده بود: «متاسفانه در برخی از استان‌ها وضعیت رد صلاحیت اصلاح‌طلبان نگران کننده است و به نظر می‌رسد که برخی رد صلاحیت‌ها بر اساس اطلاعات حاشیه‌ای و سلیقه‌ای عمل شده است.» او اظهار امیدواری کرده بود که توسط هیات‌های نظارت استانی و مرکزی موضوع ردصلاحیت‌ها جبران شود و هرکسی که با توجه به قانون واجد شرایط است تایید صلاحیت شود.

به گفته عبدالواحد موسوی لاری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان قرار است لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر تا پانزدهم اردیبهشت ماه منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.