ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروهی از معلمان در حمایت از اسماعیل عبدی اعتصاب غذا می‌کنند

معلمان پرسیده‌اند: آیا تقاضای زیادی است که معلمان عدالت خواهی که به ناروا بازداشت و محبوس کرده‌اید، خواستار برگزاری دادگاه علنی با حضور هیات‌منصفه هستند؟

اسماعیل عبدی، عضو هیأت مدیره کانون صنفی معلمان استان تهران که در زندان اوین به سر می‌برد در اعتراض به صدور احکام امنیتی برای فعالان صنفی از روز ۱۰ اردیبهشت اعتصاب غذا کرده است. جمعی از معلمان اعلام کرده‌اند از روز ۱۲ اردیبهشت (روز معلم) به مدت ۳ روز در همبستگی با او اعتصاب غذا می‌کنند.

عکس دسته جمعی معلم و شاگردان یک کلاس درس در همبستگی با اسماعیل عبدی

معلمان در نامه‌ای به این مناسبت  نوشته‌اند:

«به همان مواردی که جناب عبدی در اعتراض به آنها در اعتصاب غذا هستند ما هم اعتراض داریم .آیا تقاضای زیادی است که معلمان عدالت خواهی که به ناروا بازداشت و محبوس کرده‌اید، مطابق اصل ۱۶۸ قانون اساسی، درخواست برگزاری دادگاه علنی با حضور هیات منصفه دارند؟»

معلمان در ادامه به نقش آموزگار اشاره کرده اند و اطمینانی که والدین در سپردن آموزش فرزندانشان به آنان دارند و پرسیده‌اند:

«به راستی در کجای جهان اعتراض به حق و حقوق صنفی، آن هم توسط فرهیخته‌ترین قشر جامعه، حتی یک روز زندان دارد که شما سال‌ها معلمان بی‌گناه را زندانی می‌کنید؟»

معلمان اعلام کرده‌اند روزهای سه شنبه ، چهار شنبه ،پنج شنبه ۱۲ و۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۹۶ در اعتصاب غذا اسماعیل عبدی را همراهی خواهند کرد.

تا کنون ۳۵ معلم نامه اعلام اعتصاب غذا را امضاء کرده‌اند.

چندین کانون صنفی معلمان مناطق مختلف نیز بیانیه‌هایی در حمایت از خواست‌های عبدی صادر کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    آهای مردم ایران بردگی کافی است، ای ملت خفته و افسرده و غمگین ایران، شما را چه شده است، چرا زیر بار ظلم و ستم و ووووووووووو هستید چرا ایران را از دست این آخوندهای مفت خور و دزد و چپاولگر و دروغگو نجات نمی دهید چرا اینقدر بی غیرت و ترسو بی خرد شده‌اید شما که ادعای فرهنگ وذکاوت و هوش بالا را دارید چرا زیر ظلم و ستم هستید فقط زبانتان برای شاه وطن دوست دراز بود آهای ملت ثروتمند ایران، چرا زیر خط فقر زندگی می کنید چرا سارقان و دزدان را از کشورتان بیرون نمی کنید مرگ یک بار شیون هم یک بار، فقط خودتان می توانید به فکر خودتان باشید، هیچ شخص و یا کشور دیگری برای شما دلسوزی نمی کند چون با بودن این آخوندهای خائن منافع شرق و غرب تأمین است و خواهد بود این آخوندهای مفت خور و دزد و ریاکار برای پول و قدرت تن به هر کاری می دهند آهای مردم ایران بردگی کافی است