ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رد صلاحیت حدود ۱۰ هزار داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از رد صلاحیت حدود ۱۰ هزار داوطلب این انتخابات پیش از رسیدگی هیئت‌های استانی خبر داد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از رد صلاحیت حدود ۱۰ هزار داوطلب این انتخابات پیش از رسیدگی هیئت‌های استانی خبر داد.

محمد محمودی شاه نشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

محمد محمودی شاه نشین در برنامه خبری تلویزیونی شبکه دوم جمهوری اسلامی با اعلام آمار ردصلاحیت‌ها گفت: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۲۸۳ هزار نفر نام نویسی کردند که از این تعداد ۵۷۹۹ نفر انصراف دادند.

به گفته او پیش از رسیدگی هیئت‌های نظارت استانی در شهرها از ۵۵ هزار و ۲۰ داوطلب، ۳۶۰۵ نفر و در روستاها از ۲۳۴ هزار و ۷۵۵ نفر، ۶۳۷۷ نفر رد صلاحیت شده اند. این به معنای رد صلاحیت حدود ۱۰ هزار داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا تا این مرحله است و در مقایسه با دوره قبل یک درصد افزایش داشته است.

مدت تبلیغات انتخاباتی نامزدان شوراهای شهر و روستا ۷ روز است و از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود.

انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.