ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل کمک‌های مالی خود به سازمان ملل را کم می‌کند

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که این کشور میزان کمک‌های خود به سازمان ملل را تا حدود ۹۰۰ هزار یورو کاهش می‌دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که این کشور میزان کمک‌های خود به سازمان ملل را تا حدود ۹۰۰ هزار یورو کاهش می‌دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

با این تصمیم اسرائیل در برابر تصویب قطعنامه سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) واکنش نشان داد. در قطعنامه یونسکو اسرائیل به‌دلیل رفتارش در شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) و نوار غزه مورد انتقاد قرار گرفته است.

نتانیاهو از این قطعنامه به‌عنوان "آزار سیستماتیک" سخن گفته است.

این قطعنامه از سوی کشورهای عربی پیشنهاد داده شد و سوئد تنها کشور اروپایی بود که به آن رأی مثبت داد، به همین دلیل اسرائیل سفیر سوئد را احضار کرد.

اسرائیل پیش از این در ماه‌های ژانویه و مارس سال جاری در اعتراض به قطعنامه‌های سازمان ملل در انتقاد از خانه‌سازی‌های این کشور در مناطق اشغالی فلسطینی کمک‌های خود به سازمان ملل را در مجموع به ۷,۶ میلیون یورو کاهش داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.