ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس نمایندگان آمریکا قانون بیمه رایگان اوباما را کنار گذاشت

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در دست جمهوری‌خواهان است قانون بیمه درمانی رایگان رئیس جمهوری پیشین این کشور، موسوم به "اوباماکِر" را رد و لایحه جایگزین آن را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در دست جمهوری‌خواهان است قانون بیمه درمانی رایگان رئیس جمهوری پیشین این کشور، موسوم به "اوباماکِر" را رد و لایحه جایگزین آن را تصویب کرد.

دونالد ترامپ پس از اعلام رأی مثبت مجلس نمایندگان این کشور به لایحه جایگزین قوانین بهداشتی باراک اوباما

"قانون مراقبت بهداشتی آمریکایی‌ها"، لایحه جایگزین قوانین بهداشتی باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، از سوی جمهوری‌خواهان ارائه شده بود و مجلس نمایندگان آمریکا آن را پنج‌شنبه ۴ مه / ۱۴ اردیبهشت با ۲۱۷ رأی موافق در برابر ۲۱۳ رأی مخالف به تصویب رساند.

"قانون بیمه درمانی رایگان" اوباما با هدف افزودن بر کیفیت و ارزان شدن بیمه سلامت در مارس ۲۰۱۰ به تصویب رسیده بود.

"قانون مراقبت بهداشتی آمریکایی‌ها" یا ترامپ‌کِر" ششم مارس ۲۰۱۷ (۱۶ اسفند ۱۳۹۵) ارائه شد. جمهوری‌خواهان که مدافع این قانون هستند می‌گویند قانون بیمه درمانی رایگان اوباما برای دولت هزینه ایجاد کرده بود و از سود شرکت‌های بیمه کاسته بود..

رسانه‌ها مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا را پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خوانده‌اند. ترامپ در طول کارزار انتخاباتی خود بارها از لغو "قانون بیمه درمانی رایگان" اوباما سخن گفته بود.

پیش از این، دموکرات‌ها و بخشی از محافظه‌کاران دو بار از تصویب قانون جایگزین جلوگیری کرده بودند.

در پی تصویب قانون جدید در مجلس نمایندگان، مجلس سنای آمریکا نیز باید آن را تأیید کند که پیش‌بینی می‌شود در این مرحله اصلاحاتی بر آن وارد شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.