ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«جريان انحرافی، ملی مذهبی‌های جديد هستند»

<p>حجت&zwnj;الاسلام محمدناصر سقای بی&zwnj;ريا، مشاور پيشين محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران گفته است &laquo;جريان انحرافی، ملی مذهبی&zwnj;هايی هستند که با چهره جديد وارد شده&zwnj;اند.&raquo;</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>شورای فعالان ملی مذهبی که منتقد حکومت ايران هستند، خود را &laquo;نوانديش دينی&raquo; معرفی می&zwnj;کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>جريان انحرافی نيز توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می&zwnj;برند.</p> <p><br /> به گزارش خبرگزاری مهر، سقای بی&zwnj;ريا، رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلای حوزه علميه قم روز شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ در مراسمی که برای بزرگداشت آيت&zwnj;الله روح&zwnj;الله خمينی، رهبر فقيد ايران برگزار شده بود، گفت: &laquo;برخی تصور می&zwnj;کنند هدف جريان انحرافی، انتخابات آينده رياست&zwnj;جمهوری و مجلس است، در حالی که اين گروه اهداف خاص و بزرگ&zwnj;تر را دنبال می&zwnj;کند.&raquo;</p> <p><br /> به گفته وی، &laquo;جريان انحرافی با اصل ولايت فقيه و روحانيت مخالف است.&raquo;</p> <blockquote> <p>حجت&zwnj;الاسلام سقای بی&zwnj;ریا: &zwnj;برخی تصور می&zwnj;کنند هدف جريان انحرافی، انتخابات آينده رياست&zwnj;جمهوری و مجلس است، در حالی که اين گروه اهداف خاص و بزرگ&zwnj;تر را دنبال می&zwnj;کند</p> </blockquote> <p>پس از ماجرای برکناری حيدر مصلحی از وزارت اطلاعات و مخالفت آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران با آن، حملات عليه مشايی و آنچه که &laquo;جريان انحرافی&raquo; خوانده می&zwnj;شود، شدت گرفته است.</p> <p><br /> در دو ماه گذشته چندين نفر از نزديکان مشايی بازداشت شده&zwnj;اند و شماری از چهره&zwnj;های اصولگرا نيز خواهان بازداشت مشايی شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> هفته گذشته نيز تارنمای &laquo;سفير ولايت&raquo; که خبرهای آيت&zwnj;الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان را منتشر می&zwnj;کند به نقل از وی گزارش داد محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در ديداری با آيت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای خواهان بازداشت مشايی شده اما رهبر جمهوری اسلامی تنها با بازداشت نزديکان رئيس &zwnj;دفتر رئيس&zwnj;جمهور موافقت کرده است.</p> <p><br /> اين اظهارات هر چند يک روز بعد از انتشار از سوی سپاه پاسداران و دفتر رهبر جمهوری اسلامی &laquo;تکذيب&raquo; شد اما آيت&zwnj;الله نمازی از سخنان خود دفاع کرد و به سپاه پاسداران هشدار داد در جايگاهی نيست که يک &laquo;فقيه&raquo; را دروغگو بخواند.</p> <p><br /> وی با ابراز &laquo;گلايه&raquo; افزود شکايتش را از سپاه و دفتر رهبر جمهوری اسلامی، نزد آيت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای مطرح می&zwnj;کند.</p> <p><br /> در همين حال شامگاه جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ در جريان سخنرانی محمود احمدی&zwnj;نژاد در آرامگاه آيت&zwnj;الله خمينی، شماری از حاضران شعار &laquo;مرگ بر مشايی&raquo; سر دادند.</p> <p><br /> همچنين هنگام آغاز سخنرانی محمود احمدی&zwnj;نژاد، برخی نيز شعار &laquo;مشايی حيا کن، احمدی رو رها کن&raquo; سر دادند.</p> <p><br /> با اين حال با افزايش موج انتقادها عليه مشايی، محمود احمدی&zwnj;نژاد حاضر نشده است وی را برکنار کند.</p> <p>&nbsp;</p>

حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ريا، مشاور پيشين محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران گفته است «جريان انحرافی، ملی مذهبی‌هايی هستند که با چهره جديد وارد شده‌اند.»

شورای فعالان ملی مذهبی که منتقد حکومت ايران هستند، خود را «نوانديش دينی» معرفی می‌کنند.

جريان انحرافی نيز توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می‌برند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سقای بی‌ريا، رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلای حوزه علميه قم روز شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ در مراسمی که برای بزرگداشت آيت‌الله روح‌الله خمينی، رهبر فقيد ايران برگزار شده بود، گفت: «برخی تصور می‌کنند هدف جريان انحرافی، انتخابات آينده رياست‌جمهوری و مجلس است، در حالی که اين گروه اهداف خاص و بزرگ‌تر را دنبال می‌کند.»

به گفته وی، «جريان انحرافی با اصل ولايت فقيه و روحانيت مخالف است.»

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا: ‌برخی تصور می‌کنند هدف جريان انحرافی، انتخابات آينده رياست‌جمهوری و مجلس است، در حالی که اين گروه اهداف خاص و بزرگ‌تر را دنبال می‌کند

پس از ماجرای برکناری حيدر مصلحی از وزارت اطلاعات و مخالفت آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران با آن، حملات عليه مشايی و آنچه که «جريان انحرافی» خوانده می‌شود، شدت گرفته است.

در دو ماه گذشته چندين نفر از نزديکان مشايی بازداشت شده‌اند و شماری از چهره‌های اصولگرا نيز خواهان بازداشت مشايی شده‌اند.

هفته گذشته نيز تارنمای «سفير ولايت» که خبرهای آيت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان را منتشر می‌کند به نقل از وی گزارش داد محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در ديداری با آيت‌الله خامنه‌ای خواهان بازداشت مشايی شده اما رهبر جمهوری اسلامی تنها با بازداشت نزديکان رئيس ‌دفتر رئيس‌جمهور موافقت کرده است.

اين اظهارات هر چند يک روز بعد از انتشار از سوی سپاه پاسداران و دفتر رهبر جمهوری اسلامی «تکذيب» شد اما آيت‌الله نمازی از سخنان خود دفاع کرد و به سپاه پاسداران هشدار داد در جايگاهی نيست که يک «فقيه» را دروغگو بخواند.

وی با ابراز «گلايه» افزود شکايتش را از سپاه و دفتر رهبر جمهوری اسلامی، نزد آيت‌الله خامنه‌ای مطرح می‌کند.

در همين حال شامگاه جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ در جريان سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در آرامگاه آيت‌الله خمينی، شماری از حاضران شعار «مرگ بر مشايی» سر دادند.

همچنين هنگام آغاز سخنرانی محمود احمدی‌نژاد، برخی نيز شعار «مشايی حيا کن، احمدی رو رها کن» سر دادند.

با اين حال با افزايش موج انتقادها عليه مشايی، محمود احمدی‌نژاد حاضر نشده است وی را برکنار کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>به این میگویند جمع اضداد! آخوند بی ریا آن هم سقا!<br /> آن یکی هم میگوید سپاه پاسداران در جایگاهی نیست که فقیه را دروغگو بخواند ! این همه دروغ را دراین سی سال پس کی گفت؟! پیش ازان بماند! این همه دروغ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان ! آمدن مک فارلن و انکار رفسنجانی در نماز جمعه که خبر داشتیم و ... ! و حرفهای همین دیروز خود ولی آقا ( ولی امر مسلمین جهان ) پس چه بود؟! همین حرفهایی که ولی امر مسلمین جهان در آرامگاه بنیانگذار این حکومت ننگین زده با آن رفتاری که در زندانها و بیرون زندانها با مردم میکنند چه معنایی دارد؟ این اقتصاد ورشکسته و آن ادعای «ولی آقا» که کشور باسرعت در حال پیشرفت است ! اینها دروغ نیست پس چیست؟! این که «ولی آقا» هنگام زاده شدن از مادر گفته «یا علی » دروغ نیست پس چیست؟ آن حرفهای بنیانگذار جمهوری اسلامی در پاریس با آن رفتار پس از به حکومت رسیدن دروغ نبود پس چه بود؟ «خدعه» بی دروغ چه معنایی دارد؟ خود بنیانگذار گفتند برای حفظ حکومت و اسلام دروغ هم واجب است! شرب خمر هم واجب است! حتا کارهای دیگر هم واجب است. زیرا اوجب واجبات حفظ حکومت است!<br /> این تازه آمده میگوید فقیه دروغ نمی گوید! یا آن آخوند بی ریا (!) آن حرفها را میزند که مرغ پخته هم خنده اش میگیرد! این که «ولی آقا» گفته درایران مردم سالاری است یا گفته این تقوا نیست که مخالف را له کنیم !!...... گیر چه موجوداتی افتادیم ! شهروند درجه سه از شهر تهران، پایمنبر جمهوری اسلامی</p>