ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر بهداشت خطاب به قالیباف: چرا به اعضای دولت تهمت می‌زنید

حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت ایران در یادداشتی گفته است که محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان کارزار تبلیغاتی خود "بی‌محابا" به اعضای دولت تهمت زده است.

حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت ایران در یادداشتی گفته است که محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان کارزار تبلیغاتی خود "بی‌محابا" به اعضای دولت تهمت زده است.

حسن قاضی‌زاده هاشمی (راست) وزیر بهداشت ایران و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

حسن قاضی‌زاده هاشمی در کانال تلگرامی خود خطاب به قالیباف نوشته که او در برنامه‌های تبلیغاتی خود گفته است بعضی از وزیران دولت یازدهم فهرست اموال خود را اعلام نمی‌کنند و دلیل آن هم احتمالاً آن است که از مردم خجالت می‌کشند.

وزیر بهداشت افزوده است که این موضوع را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت پرسیده و او گفته است یک وزیر کپی یک سند و دیگری شماره حساب فرزندش را اعلام نکرده که آن هم بعد اقدام شده است.

قاضی‌زاده هاشمی خطاب به قالیباف نوشته است: "چگونه چنین بی‌محابا به ما تهمت می‌زنید؟ چگونه در برابر چشمان مردم، رئیس‌جمهور شرعی و قانونی کشور را (...)  بی‌عقل و بی‌صداقت خطاب می‌کنید؟"

او گفته است چنین رفتاری "ذلت در آخرت" به‌همراه خواهد داشت.

پیش از این نیز محمدرضا رستمی، معاون وزیر ورزش و جوانان قالیباف را به دروغگویی متهم کرده بود.

قالیباف در کارزار انتخاباتی خود گفته بود که بیش از یک میلیون نفر در صف تسهیلات ازدواج قرار دارند اما معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ این سخن را "دروغی بزرگ در رقابت‌های انتخاباتی" دانسته و گفته بود: "این نامزد، جوانان را به‌عنوان دستاویز دروغ‌پردازی‌های خود علیه دولت قرار داده است."

به‌گفته محمدرضا رستمی کسانی که در ماه‌های پایانی سال ۹۵ در صف تسهیلات ازدواج قرار دارند کمتر از ۳۰۰ هزار نفر هستند که در پایان مراحل اداری دریافت وام خود قرار دارند.

موضع سیاسی و منش و جهان‌بینی این کاندیداهای نظام برای انتخابات ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Masoud

    ما چیزی به اسم غیر فاسد نداریم هر چه هست خیلی فاسد و کمتر فاسد است. روحانی کاندیدای کمتر فاسد است.

  • میثم

    آره یه دست نوشته جعلی که نه مهر دبیرخانه شهرداری روشه نه شماره خورده رو به قالیباف نسبت می دهید. اصلا اون نامه رو هر کسی می تونه بنویسه و بگه که مال زنجانیه و خطاب به قالیباف ولی رانت خواری و ویژه خواری و اختلاس حسین فریدون برادر حضرت اجل روحانی و بانک گردشگری و شرکت پتروشیمی P.C.C برادر جهانگیری که ارثیه از بابای کارگر معدنشون دارند حلال و خوشون با عرق جبین آوردند بسهخ سیاهنمایی مردم رو مسخره نکنید.

  • faryad

    حکیمی‌پور، عضو شورای شهر تهران و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی از نامه‌ای رونمایی کرده که به گفته او توسط بابک زنجانی نوشته شده. . نامه دستنویس، امضای بابک زنجانی را دارد و توسط دبیرخانه «حوزه معاونت مالی» به تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۲ مُهر دریافت خورده است. نویسنده نامه – بابک زنجانی – نوشته است: «آقای دکتر من نیاز مبرم به پروانه ساختمانی خوب در پروژه ایران زمین دارم و مبلغ کل آن ۲۰۰ میلیارد تومان بوده ۱۵۰ میلیارد آن نقد و بابت مابقی دو قطعه چک داده شده است.» زنجانی می‌گوید ۸۰ میلیارد تومان به«آقای دکتر» پرداخته! و در ازای آن هم چیزی از او نخواسته است: «۸۰ میلیارد تومان هم جنابعالی گرفتید!! و بیش از یکسال است چیزی نخواستیم. یک حرکت هم این مجموعه برای ما انجام دهد. والله خسته شدیم و آزرده.» محمد باقر قالیباف،در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی را متهم کرده بود که در انتخابات پیشین از بابک زنجانی کمک مالی دریافت کرده است!. روحانی این ادعا را تکذیب کرده است