ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ذوالنور:‌ سپاه پاسداران با جريان انحرافی قاطعانه برخورد می‌کند

<p>حجت&zwnj;الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشين نماينده ولی&zwnj;فقيه در سپاه پاسداران گفته است سپاه با جريان انحرافی که توسط اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی &laquo;رهبری و هدايت&raquo; می&zwnj;شود، &laquo;قاطعانه&raquo; برخورد می&zwnj;کند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>ذوالنور در گفت&zwnj;وگو با باشگاه خبرنگاران افزوده: &laquo;جريان انحرافی درصدد ضربه&zwnj;زدن به نظام جمهوری اسلامی ايران از طريق امکانات خود نظام است.&raquo;</p> <p><br /> مجتبی ذوالنور در حالی از اقدام &laquo;قاطعانه&raquo; سپاه پاسداران عليه مشايی سخن گفته که چند روز پيش آيت&zwnj;الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفته بود محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه در ديداری با آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی خواهان بازداشت اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهور ايران شده است.</p> <p><br /> سپاه يک روز بعد اين اظهارات آيت&zwnj;الله نمازی را &laquo;تکذيب&raquo; کرد اما اين عضو مجلس خبرگان به شدت از سپاه به دليل اينکه وی را &laquo;دروغگو&raquo; ناميده انتقاد کرد و هشدار داد سپاه پاسداران در جايگاهی نيست که يک &laquo;فقيه&raquo; را &laquo;دروغگو&raquo; بخواند.</p> <blockquote> <p>ذوالنور:&zwnj; هر يک از دو طيف &laquo;فتنه&zwnj;گران و جريان انحرافی&raquo; با استراتژی جديد در حال &laquo;ضربه&zwnj;زدن&raquo; به نظام بوده تا حرکت اصلی نظام را متوقف کنند</p> </blockquote> <p>آيت&zwnj;الله نمازی همچنين گفت شکايتش را از سپاه، نزد آيت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای مطرح می&zwnj;کند.</p> <p><br /> مجتبی ذوالنور در ادامه گفت&zwnj;وگو با باشگاه خبرنگاران گفته است چون &laquo;رسالت&raquo; سپاه بر اساس قانون اساسی، حفاظت از انقلاب است، اگر &laquo;جريان انحرافی&raquo; بخواهد &laquo;براندازی&raquo; کند با برخورد سپاه روبرو می&zwnj;شود.</p> <p><br /> وی افزود هر يک از دو طيف &laquo;فتنه&zwnj;گران و جريان انحرافی&raquo; با استراتژی جديد در حال &laquo;ضربه&zwnj;زدن&raquo; به نظام بوده تا حرکت اصلی نظام را متوقف کنند.</p> <p><br /> جريان انحرافی توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می&zwnj;برند. فتنه&zwnj;گران نيز اصطلاحی است که حاميان حکومت ايران درباره ميرحسين موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالفان و همچنين معترضان به نتيجه انتخابات بحث&zwnj;برانگيز رياست&zwnj;جمهوری سال ۱۳۸۸ استفاده می&zwnj;کنند.</p> <p><br /> پس از ماجرای برکناری حيدر مصلحی از وزارت اطلاعات و مخالفت آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران با آن، حملات عليه مشايی و آنچه که &laquo;جريان انحرافی&raquo; خوانده می&zwnj;شود، شدت گرفته است.</p> <p><br /> در دو ماه گذشته چندين نفر از نزديکان مشايی بازداشت شده&zwnj;اند و شماری از چهره&zwnj;های اصولگرا نيز خواهان بازداشت مشايی شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> شامگاه جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ نيز در جريان سخنرانی محمود احمدی&zwnj;نژاد در آرامگاه آيت&zwnj;الله خمينی، رهبر فقيد جمهوری اسلامی، شماری از حاضران شعار &laquo;مرگ بر مشايی و مشايی حيا کن، احمدی رو رها کن&raquo; سر دادند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>با اين حال با افزايش موج انتقادها عليه مشايی، محمود احمدی&zwnj;نژاد حاضر نشده است وی را برکنار کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران گفته است سپاه با جريان انحرافی که توسط اسفنديار رحيم‌مشايی «رهبری و هدايت» می‌شود، «قاطعانه» برخورد می‌کند.

ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران افزوده: «جريان انحرافی درصدد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ايران از طريق امکانات خود نظام است.»

مجتبی ذوالنور در حالی از اقدام «قاطعانه» سپاه پاسداران عليه مشايی سخن گفته که چند روز پيش آيت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفته بود محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه در ديداری با آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی خواهان بازداشت اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهور ايران شده است.

سپاه يک روز بعد اين اظهارات آيت‌الله نمازی را «تکذيب» کرد اما اين عضو مجلس خبرگان به شدت از سپاه به دليل اينکه وی را «دروغگو» ناميده انتقاد کرد و هشدار داد سپاه پاسداران در جايگاهی نيست که يک «فقيه» را «دروغگو» بخواند.

ذوالنور:‌ هر يک از دو طيف «فتنه‌گران و جريان انحرافی» با استراتژی جديد در حال «ضربه‌زدن» به نظام بوده تا حرکت اصلی نظام را متوقف کنند

آيت‌الله نمازی همچنين گفت شکايتش را از سپاه، نزد آيت‌الله خامنه‌ای مطرح می‌کند.

مجتبی ذوالنور در ادامه گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته است چون «رسالت» سپاه بر اساس قانون اساسی، حفاظت از انقلاب است، اگر «جريان انحرافی» بخواهد «براندازی» کند با برخورد سپاه روبرو می‌شود.

وی افزود هر يک از دو طيف «فتنه‌گران و جريان انحرافی» با استراتژی جديد در حال «ضربه‌زدن» به نظام بوده تا حرکت اصلی نظام را متوقف کنند.

جريان انحرافی توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می‌برند. فتنه‌گران نيز اصطلاحی است که حاميان حکومت ايران درباره ميرحسين موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالفان و همچنين معترضان به نتيجه انتخابات بحث‌برانگيز رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ استفاده می‌کنند.

پس از ماجرای برکناری حيدر مصلحی از وزارت اطلاعات و مخالفت آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران با آن، حملات عليه مشايی و آنچه که «جريان انحرافی» خوانده می‌شود، شدت گرفته است.

در دو ماه گذشته چندين نفر از نزديکان مشايی بازداشت شده‌اند و شماری از چهره‌های اصولگرا نيز خواهان بازداشت مشايی شده‌اند.

شامگاه جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ نيز در جريان سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در آرامگاه آيت‌الله خمينی، رهبر فقيد جمهوری اسلامی، شماری از حاضران شعار «مرگ بر مشايی و مشايی حيا کن، احمدی رو رها کن» سر دادند.

با اين حال با افزايش موج انتقادها عليه مشايی، محمود احمدی‌نژاد حاضر نشده است وی را برکنار کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>آقای ذوالنور<br /> اول این که، نمی دانم این را میدانید که ذوالنور لقب عثمان بن عفان خلیفه سوم بوده یا نه؟ عثمان چون دوتا از دختران پیامبر را به زنی گرفته بود ذوالنور لقب یافت.<br /> دوم این که این جریانهای انحرافی در این حکومت تمامی ندارد. از فردای انقلاب که یادم هست آن زمان کمونیستها را منافق خواندید و بعد مجاهدین را و عده ای را لیبرال و .... تا امروز همچنان جریانهای انحرافی پدید می آید و پایان ندارند. حالا این جریانهای انحرافی شتاب هم یافته اند. یعنی یک جریان حزب الهی که ولی امر خودخوانده مسلمین جهان با بصیرتی که دارند، برای برسرکار آوردن و برسرکار نگه داشتنش آن همه کشتار و سرکوب و شکنجه و اعدام و تجاوز و از کیسه ملت آن همه هزینه کردند، به همین زودی و سادگی شد جریان انحرافی، آن هم خطرناکترین جریان انحرافی تاریخ اسلام و تشیع!<br /> خودتان را خسته نکنید، تا این حکومت هست ازاین جریانهای انحرافی با انواع نامها تمامی نخواهد داشت. فردا را چه دیدی؟ همین آقایان مصباح و شیخ محمد یزدی و احمد خاتمی و علم الهدا و دیگران ممکن است فردا بشوند یک جریان انحرافی با نامی دیگر. کی فکرش را میکرد که آقای رفسنجانی، کروبی، میرحسین موسوی و ... و این دست آخر مشائی و احمدی نژاد منحرف و عامل استکبار و رژیم صهیونیستی شوند؟<br /> آن سال که آقای خمینی بخاطر سخنرانی اقای خامنه ای در باره ولایت فقیه به ایشان تندی کردند یادتان هست؟ در آن زمان با امثال آقای امامی کاشانی هم برخورد شد و آنها را ضد ولایت فقیه خواندند و پس ازآن دیگر ایشان را تا زمان رهبری جدید آیت الله نمیگفتند و در نماز جمعه شرکت نمی دادند. حالا باشید تا ببینیم. نیشاپور - پیام</p>

  • کاربر مهمان

    <p>آقای حاج آقا ذوالنور! یعنی شما می فرمایید رهبر مسلمین جهان بصیرت نداشت که دستور آن همه خونریزی و سرکوب و تجاوز و ... داد تا این جریان سرکار بیاید؟ بگفته آیت الله مشکینی رئیس مجلس خبرگان( با آن چهره نورانی ) این مجلس و دولت با تایید امام زمان سرکار آمدند! آن وقت چه جوری بهمین زودی به جریانی منحرف با این حجم و اندازه شد؟ پس این چه رهبری است؟ از کجا فردا معلوم که شما هم منحرف نباشید؟ یا زبانم لال خود ولی امر مسلمین جهان یک جورهایی منحرف نباشند؟ من که تقصیری ندارم. خودشان گفتند افکار آقای احمدی نژاد به من نزدیک است! آدم باید یک کمی فکر کند، آدم باید بصیرت داشته باشد! فردا نگویید نگفتی ها ! شهروند درجه سه، از شهر تهران، پایمنبر جمهوری اسلامی </p>