ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«درگيری نيروهای سپاه با اعضای کومله در کامياران»

<p>سرهنگ شرف بيانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامياران می&zwnj;گويد يک تيم از نيروهای وابسته به کومله را متلاشی کرده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، سرهنگ شرف بيانی گفته است: &laquo;مزدوران وابسته به آمريکا جمعه گذشته بسيجی شهيد شيرزاد ميدانی از کشاورزان روستای هنی من را به شهادت رساندند که به&zwnj;دنبال پی&zwnj;گيری موضوع و اطلاعات مردمی، اعضای اين گروهک تروريستی ديروز در کمين نيروهای خودی گرفتار شدند که پس از درگيری، يکی از اين افراد به هلاکت رسيد و سه نفر ديگر مجروح و متواری شدند.&raquo;</p> <p><br /> هنوز نام اين افراد توسط رسانه&zwnj;های رسمی اعلام نشده است.</p> <p><br /> پيشتر کومله زحمتکشان کردستان در تارنمای رسمی خود نوشته بود، چهار فرد مسلح به نام&zwnj;های شورش رضايی، چنگيز قدم&zwnj;خير، کيوان ضفری و فريدون فرجی در مناطق مريوان حضور دارند، که عضو آنان نيستند و از مردم خواسته بود که به اين افراد کمک نکنند.</p> <p><br /> اما تا کنون در مورد رویداد اخیر، این حزب در وب&zwnj;سايت خود خبری منتشر نکرده است.</p> <p><br /> رهبری کومله زحمتکشان کردستان را عمر ايلخانی&zwnj;زاده به عهده دارد و از سال۱۳۸۶ از حزب کومله کردستان ايران (به رهبری عبدالله مهتدی) جدا شد.</p> <p><br /> به دنبال اين انشعاب نزديک به ۱۰ تن از اعضای کومله زحمتکشان کردستان در درگيری با نيروهای دولتی کشته شدند.</p> <p><br /> کامياران از توابع استان کردستان و در فاصله ۶۵ کيلومتری جنوب سنندج واقع شده است.<br /> &nbsp;</p>

سرهنگ شرف بيانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامياران می‌گويد يک تيم از نيروهای وابسته به کومله را متلاشی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، سرهنگ شرف بيانی گفته است: «مزدوران وابسته به آمريکا جمعه گذشته بسيجی شهيد شيرزاد ميدانی از کشاورزان روستای هنی من را به شهادت رساندند که به‌دنبال پی‌گيری موضوع و اطلاعات مردمی، اعضای اين گروهک تروريستی ديروز در کمين نيروهای خودی گرفتار شدند که پس از درگيری، يکی از اين افراد به هلاکت رسيد و سه نفر ديگر مجروح و متواری شدند.»

هنوز نام اين افراد توسط رسانه‌های رسمی اعلام نشده است.

پيشتر کومله زحمتکشان کردستان در تارنمای رسمی خود نوشته بود، چهار فرد مسلح به نام‌های شورش رضايی، چنگيز قدم‌خير، کيوان ضفری و فريدون فرجی در مناطق مريوان حضور دارند، که عضو آنان نيستند و از مردم خواسته بود که به اين افراد کمک نکنند.

اما تا کنون در مورد رویداد اخیر، این حزب در وب‌سايت خود خبری منتشر نکرده است.

رهبری کومله زحمتکشان کردستان را عمر ايلخانی‌زاده به عهده دارد و از سال۱۳۸۶ از حزب کومله کردستان ايران (به رهبری عبدالله مهتدی) جدا شد.

به دنبال اين انشعاب نزديک به ۱۰ تن از اعضای کومله زحمتکشان کردستان در درگيری با نيروهای دولتی کشته شدند.

کامياران از توابع استان کردستان و در فاصله ۶۵ کيلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.