ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

غذای خوابگاه دانشگاه یزد ۴۵۱ دانشجو را مسموم کرد

بخشی از دانشجویان مسموم شده که در نمازخانه بستری بودند، مرخص شده‌اند و مابقی در بیمارستان بستری‌اند. هنوز علت مسمومیت ۵ روز پیش دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز هم اعلام نشده است.

بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه یزد به علت خوردن غذای خوابگاه دانشگاه مسموم شدند. بخش زیادی از  ۲۰۰ دانشجویی که در نمازخانه دانشگاه بستری بودند ترخیص شده‌اند و ۲۵۱ دانشجو در بیمارستان یزد بستری هستند. پیش از این نیز ده‌ها دانشجوی دانشگاه باهنر شیراز در اثر مصرف غذای سلف‌سرویس دانشگاه مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافته بودند.

دانشجویان مسموم دانشگاه یزد در نمازخانه

به گزارش خبرگزاری «میزان»، دانشجویان مسموم شده خوابگاه پسران دانشگاه یزد بامداد امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت با ۱۴ آمبولانس و یک اتوبوس به بیمارستان‌های شهر منتقل شدند و بیش از ۲۰۰ نفز نیز به خوابگاه دانشگاه منتقل و در آنجا بستری شدند.

علی دهقان معاون دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد به «یزد رسا» گفته است هنوز علت مسمومیت در حال بررسی است و نتیجه آن بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت روشن خواهد شد.

مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز

روز ۱۳ اردیبهشت ده‌ها دانشجوی دانشگاه هنر شیراز در پی مصرف غذای سلف‌سرویس دانشگاه دچار مسمومیت غذایی شدند.

دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز- 13 اردیبهشت

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از دانشجویان نوشته بود «تعداد زیادی از دانشجویان این دانشکده بر اثر مصرف غذای سلف دچار علایم مسمومیت شدند».

در پی این رویداد و انتقال دانشجویان مسموم به بیمارستان، ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان مسمومیت دانشجویان در اثر مصرف غذای دانشگاه را رد کرد و گفت: «مشکلی در تغذیه دانشجویان دانشکده فنی شهید باهنر شیراز وجود نداشته و علائم نشان می‌دهد احتمال زیاد این بیماری ناشی از ویروس است که به تدریج به تعداد بیشتری از دانشجویان سرایت کرده است.»

یک روز بعد وزیر علوم گفت: «علت این اتفاق عفونی، گوارشی و یا مسمومیت غذایی است که دستور بررسی دقیق آن را صادر کردیم».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.