ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت اطلاعات از تشکیل جلسه جبهه ملی ایران جلوگیری کرد

روابط عمومی جبهه ملی ایران در تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مانع از برگزاری نشست عادی اعضای شورای مرکزی این جبهه شده است.

روابط عمومی جبهه ملی ایران در تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مانع از برگزاری نشست عادی اعضای شورای مرکزی این جبهه شده است.

بنا به این اطلاعیه، قرار بود که این جلسه فردا، پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت در منزل اصغر فنی‌پور عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران برگزار شود.

روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت وزارت اطلاعات در یک تماس تلفنی با اصغر فنی‌پور او را احضار کرد و بعد به او اخطار داد که از برگزاری این جلسه خودداری کند در غیر این صورت نیروی انتظامی وارد عمل شده و با آن‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

این محدودیت‌ها در حالی اعمال می‌شود که کمتر از ۱۰ روز به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا باقی نمانده است.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت نسبت به وقوع "آشوب و فتنه" در انتخابات هشدار داد و گفت: "اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعاً سیلی خواهد خورد. مسئله‌ امنیت و آرامش در انتخابات بسیار مهم است."

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.