ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی در پاساژ رضوان اهواز: ۸ آتش‌نشان مجروح شدند

وجود مواد قابل اشتعال از قبیل استون، ادوکلن، چسب و پارچه در مغازه‌ها سبب گسترش آتش شده. کانون حریق از دسترس خارج شده و صدای انفجارهای متعدد به گوش می‌رسد.

آتش‌سوزی که امروز ظهر در پاساژ رضوان اهواز رخ داد، در حال گسترش است. یک خبر حاکی است ۸ تن از ماموران آتش‌نشانی زخمی شده‌اند. مسئول آتش‌نشانی اهواز گفته است کانون حریق از دسترس خارج شده و صدای انفجارهای متعدد به گوش می‌رسد.

بنا بر گزارش‌های منتشرشده، آتش‌سوزی حدود ساعت یک بعد از ظهر پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت به وقت محلی رخ داده است. پاساژ رضوان محل استقرار صنف خیاطان است و یکی از بزرگترین مراکز فروش چسب، لوازم گلسازی و خیاطی و خرازی در اهواز به‌شمار می‌رود.

وجود مواد قابل اشتعال از قبیل استون، ادوکلن، چسب و پارچه در مغازه‌ها سبب گسترش آتش شده است.

مقصود حق‌شناس مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز به خبرگزاری مهر گفت: «کانون حریق از دسترس خارج شده است و صدای انفجارهای متعدد به گوش می رسد به‌گونه‌ای که آتش در حال گسترش است و احتمال رسیدن آن به سایر نقاط وجود دارد.»

حق‌شناس افزود مهار آتش سخت است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز کمی بعد به نقل از حق‌شناس نوشت که مأموران هنوز موفق به کنترل آتش نشده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار عکس‌هایی از حریق نوشت دود ناشی از آتش‌سوزی مرکز اهواز را فراگرفته است. همین خبر حاکی است کار بر آتش‌نشان‌ها سخت شده و ۸ تن از آن‌ها مجروح شده‌اند.

هنوز از وضعیت کسانی که در زمان آتش‌سوزی در پاساژ حضور داشته‌اند گزارشی منتشر نشده است.

پاساژ دو طبقه رضوان اهواز در خیابان آزادگان و در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.