ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا

تیم کشتی فرنگی ایران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا پیش از پایان این مسابقات قهرمان شد.

تیم کشتی فرنگی ایران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا پیش از پایان این مسابقات قهرمان شد.

عکس از آرشیو

پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر دهلی نو پایتخت هندوستان، در روز دوم و پایانی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مسابقات وزن‌های ۵۹، ۷۱ و ۸۵ کیلوگرم برگزار شد که پیش از به پایان رسیدن مسابقات به دلیل فینالیست شدن افشین بیابانگرد و حسین نوری و حضور سامان عبدولی در دیدار رده‌بندی و همچنین نتایج کسب‌شده رقبا؛ تیم ملی ایران به قهرمانی زودهنگام رسید.

رقابت برای نایب قهرمانی بین تیم‌های کره جنوبی و قزاقستان خواهد بود. تیم ژاپن به مقام چهارم رسید.

در این مسابقه در وزن ۵۹ کیلوگرم، سامان عبدولی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک روزادور ژوگانیف از تاجیکستان را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل کنجیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز با کالی سلیمانوف از قرقیزستان کشتی بگیرد. او توانست کالی سلیمانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر۲ شکست دهد و صاحب مدال برنز گردد.

افشین بیابانگرد در وزن ۷۱ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک دیپاک از هند را شکست داد. او در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر۴ به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. بیابانگرد در این دیدار در مقابل تاکشی ایزومی از ژاپن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، حسین نوری در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر کانگ از کره جنوبی را شکست داد. او در دور دوم مقابل فی پنگ از چین با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ از کاستوبایف را قزاقستان شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف او در دیدار پایانی آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن است.

در پایان مسابقات روز نخست، تیم ایران در وزن‌های ۸۰، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم توسط رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده به مدال طلا دست یافت. تیم ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم توسط علی ارسلان صاحب مدال برنز شد و پژمان پشتام در وزن ۷۵ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی کشتی فرهنگی ایران در سال ۹۳ با پیروزی بر روسیه برای چهارمین بار در پنج سال اخیر قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شده بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.