ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کشور: نتایج انتخابات ریاست جمهوری در کوتاهترین زمان اعلام می‌شود

وزیر کشور ایران گفته است برخلاف دوره‌های قبلی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری به‌شکل تدریجی اعلام می‌شد، این بار سریع و به‌صورت یک‌باره اعلام خواهد شد.

وزیر کشور ایران گفته است برخلاف دوره‌های قبلی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری به‌شکل تدریجی اعلام می‌شد، این بار سریع و به‌صورت یک‌باره اعلام خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور: در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری جابه‌جایی آرا و بالا و پایین رفتن نتایج سوء تفاهم و گمانه‌زنی ایجاد می‌کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در نشست خبری خود از اعلام زود و سریع نتایج انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

او گفت: "حتماً در این دوره زودتر از دوره‌های قبلی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنیم، این نتایج به صورت قطعی و نه تدریجی اعلام می‌شود."

رحمانی فضلی اعلام نتایج به‌صورت تدریجی در دوره‌های قبلی را با مشکلاتی همراه دانست و گفت: "جابه‌جایی آرا و بالا و پایین رفتن نتایج سوء تفاهم و گمانه‌زنی ایجاد می‌کرد."

به‌گفته وزیر کشور بر این اساس تصمیم گرفته شده که "آمار پس از شمارش نهایی به‌صورت یک‌باره اعلام شود".

رحمانی فضلی محدودیت زمانی انتخابات را تا ساعت ۱۲ جمعه شب دانست اما گفت به‌طور قطع انتخابات تا این ساعت تمدید نخواهد شد.

او همچنین از نامزدهای فرعی انتخابات ریاست جمهوری خواست تا کناره‌گیری خود را به‌شکل کتبی به وزارت کشور اعلام کنند تا در این صورت اگر فقط دو کاندیدای اصلی باقی بمانند احتمال رفتن انتخابات به دور دوم نیست.

پیش از این محمدباقر قالیباف به سود ابراهیم رئیسی و اسحاق جهانگیری به سود حسن روحانی کنار رفته‌اند. از روحانی و رئیسی به‌عنوان دو کاندیدای اصلی این انتخابات یاد می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.